E, uite că am făcut-o şi pe asta, am reuşit să înghesui cele 5 topuri în 3 zile, iar de luni încolo vom intra în regim normal, adică doar un top pe zi, de luni până vineri. Atunci demult, prin aprilie, a fost pe aici un top aproape exclusiv „made in France”, trei dintre piese provenind de acolo, iar două dintre ele, cele interpretate de Edith Piaf şi Lara Fabian mergând mai departe, după cum se poate vedea din clasamentul alăturat. Voturi au fost 15, pentru care le mulţumesc celor care şi-au făcut timp să poposească pe aici, iar de Scorpions şi Jacques Brel, care au ocupat ultimele două locuri, ne despărţim astăzi. Nou-intrate în această ediţie sunt propunerile venite de la geanina şi de la psi, adică piese interpretate de Adriano Celentano şi U2. Lista completă a celor patru piese pentru care puteţi vota până joia viitoare inclusiv o găsiţi ceva mai jos; tot până joia viitoare aştept şi propunerile voastre, care propuneri trebuie să fie melodii aparţinând unor solişti sau trupe din Europa (exceptând Marea Britanie şi România, care îşi pot găsi locul foarte bine prin alte topuri). Sub lista cu cele patru piese veţi găsi, ca întotdeauna, videoclipuri sau slideshow-uri ale celor patru piese aflate în topul din această săptămână. Pentru că astăzi e „zi scurtă” la mine (asta însemnând că am de lucru de nu îmi văd capul, astfel că timpul alocat blogului se reduce considerabil), întâlnirea cu trupa britanică Queen se va întâmpla mâine. Să vă fie weekend-ul taman aşa cum vi-l doriţi!

  • U2 – „Magnificent”
  • Lara Fabian – “Je t’aime”
  • Adriano Celentano – „Susanna”
  • Edith Piaf – “Non, je ne regrette rien”

sursa: youtube (user – U2VEVO)

sursa: youtube (user – tlebos)

sursa: youtube (user – hakeri17)

sursa: youtube (user – ondrejtis)

La o porţie de muzică din bătrâna Europă îi invit şi pe vultureşti, teo negură, zinnaida, DAP, cellaluna pătratăschtiel, memyselfandela, crisaa, freestar, indiferent, cammely, andreotti, melly, cristi, shogunu’, diverseanastasia, ştefanialili3d, pretty wildoana, hijo de algo, pishky, ana maria, max peter, george, denisa,  dar nu numai pe ei, pentru că oricine este binevenit.

Comentarii
  1. Andreotti spune:

    U2 Călineeee…îmi plac tare mult…n-am apucat să spun atunci când ai scris despre ei…

  2. […] sursa: Colţul european – 21 « Colţu' cu muzică Posted in Muzica | Tagged ncolo-vom, nghesui-cele, prin-aprilie, regim-normal, […]

  3. Stefania spune:

    Cu putina intarziere, votez si eu Lara Fabian – Je t’aime !
    O seara minunata iti doresc, Calin, cu mult drag! 🙂

  4. virusverbalis spune:

    Haide ,sa-ncerc si io un pronostic:U2..Seara buna,Calin! :))

  5. Doru spune:

    Lara Fabian, boier dumneavoastră!

  6. Andrei spune:

    Seara buna! Votez Lara Fabian, ca-i tare faina piesa asta, si sustin propunerea mai „zbuciumata” facuta de Alexandra. Week-end maxim! 🙂

  7. […] “Ovid Densusianu” Hunedoara-Deva, Blog de cărţi, ChGabriela, Cinabru, Cinemagazin.ro, Colţu’ cu muzică, Convieţuire, Fructitza – carte şi film, Drugwash – Loc de dat cu capul, Emil […]

  8. Fantastic de grea decizie în seara asta 🙂 Până la urmă „Je t’aime” şi Laura Fabian – este alegerea mea. Mulţumesc pentru muzica bună pe care ne-o oferi

  9. Peter spune:

    Cred că de data aceasta mă opresc la piesa interpretată de Edith Piaf.

  10. crisaa spune:

    Je t’aime…..je t’aime… mai adună un vot și de la mine :)….ufff ce grea decizie 🙂

    • Călin spune:

      hopa! o să avem o altă câştigătoare? tot ce se poate, după cum arată voturile 🙂 . Lara Fabian am trecut pe răboj, o seară frumoasă să ai!

  11. […] Vezi sursa: Colţul european – 21 « Colţu' cu muzică […]

  12. Zina spune:

    Eu regret pentru Celentano, dar aleg Lara Fabian – “Je t’aime” !

  13. lili3d spune:

    Adriano Celentano, deşi văd că nu are şanse!

  14. Cristi spune:

    Votez pe Lara Fabian si sustin propunerea lui Cella. 🙂

  15. Melly spune:

    Regretele nu au rostul, daca ai invatat ceva din viata!
    Frumoase melodii Calin! Multumesc si pentru melodia lasata!
    Week-end placut!

  16. psi spune:

    votul meu merge către… u2, desigur, că doar eu i-am propus şi susţin (şi asta ştii, sigur!) nightwish!
    un week-end magnificent să ai!

    • Călin spune:

      ştiam unde merge votul tău, eram aproape convins şi în privinţa propunerii 🙂
      magnifique să fie şi weekend-ul tău (că tot se „vorbeşte” mai mult în franceză prin topul ăsta)!

  17. indiferent spune:

    Azi, votul meu merge la U2 – “Magnificent”, iar ca propunere o melodie deosebita, artist deosebit, adică Patrick Bruel cu „Tout S’Efface”:

    O toamna frumoasa si plina cu muzica adevarata !!!

  18. Ana spune:

    Da… S-a mai spus pe undeva pe aici ca e un colt cu vechituri… In fine… Lara Fabian e mai noua 😀 (cat de cat) asa ca eu votez cu ea! O zi frumoasa iti doresc, Calin!

  19. Alexandra spune:

    Mah…ai un colt cu vechituri, mai trebuie neaparat inca unul? O sa votez Lara Fabian si propun ceva mai putin antic si putin mai miscat, adica Nightwish, cu „I Wish I Had An Angel”. Stiu, putin probabil sa adune „adepti”, dar atata o s-o propun, pana va intra in top! 😀

    • Călin spune:

      eu nu sunt vinovat, că nu eu fac propunerile; m-am scos, nu? 😀
      deci, vot pentru Edith Piaf şi propunere mai supărată, adică Nightwish.
      mulţam pentru ambele, weekend fain!

  20. CELLA spune:


    o votez pe UNICA Edith Piaf .. toți mai devreme ori mai tîrziu cînd ne facem sămădașul ne batem cu pumnii-n piept clamînd.. Non, je ne regrette rien

    • Călin spune:

      da, ne batem cu pumnii în piept şi încercăm să fim cât mai convingători când zicem ce zice Edith; dar cine ne crede? 😀
      prin urmare, vot pentru Edith Piaf, iar Leo Ferre înţeleg că ar fi propunere.
      weekend fain să năvălească peste tine! 🙂

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.