încetul cu încetul ne apropiem de sfîrşitul acestui periplu, care ne-a purtat printr-o bună parte din Europa, dar şi în America de Sud sau Filipine. iar dacă scurta oprire în Irlanda a fost pe gustul meu, trebuie să recunosc că şi „halta” pe care o vom face în continuare îmi place. prin urmare, vă propun să ne oprim în arhipelagul britanic, iar pe durata acestui popas vă invit să ascultaţi cinci colinde tradiţionale din Marea Britanie; în ordinea în care le regăsiţi mai jos, acestea sînt „Coventry Carol„, „Down In Yon Forest„, „The First Noel„, „God Rest Ye Merry Gentlemen” şi „I Saw Three Ships (Come Sailing In)„.

sursa: youtube (user – drwestbury)

sursa: youtube (user – derschmidts)

sursa: youtube (user – maynooth11)

sursa: youtube (user – spiritdei)

sursa: youtube (user – Suila2007)

şi pentru că tot spuneam ieri că am nedreptăţit (involuntar, ce-i drept) anumite trupe sau interpreţi, neincluzîndu-i în topul celor mai frumoase cîntece de Crăciun, vă ofer în final una dintre colindele de mai sus („God Rest Ye Merry Gentlemen„) în interpretarea Loreenei Mckennit şi o piesă a duetului Blackmore’s Night, piesă ce se cheamă Christmas Eve. să vă fie seara şi noaptea senine!

sursa: youtube (user – vanefreja86)

sursa: youtube (user – RitchieBlackmoreTv)

Comentarii
  1. pisicaru spune:

    Faine melodii.

  2. […] Colţul cu muzică, Ela Roseni, Gabriela Elena, Lilli, Rokssana, Shayna, Teo Negură, Theodora Marinescu. 45.731283 […]

  3. […] Addictid, Androxa, Bogdan Onin, Bubuleatza, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Clipe de Cluj, Coltu’ cu muzica, Costin Comba, Creve, Cristi Milla, Cuvinte Alese, Delia, Lorelei, Dictatura justitiei, Dispecer, […]

  4. Stefania spune:

    Foarte frumoase absolut toate melodiile. O postare cu o incarcatura emotionala foarte puternica, plina de magie. Magia Sfintelor Sarbatori ce se apropie cu pasi repezi.
    Imi place foarte mult.

    O seara minunata iti doresc Calin! 🙂

    • Călin spune:

      drept să spun, cele mai dragi din ciclul ăsta îmi sînt postările legate de Irlanda şi cea de azi; nu ştiu de ce, dar parcă muzica de pe acolo are ceva ce parcă lipseşte muzicii din alte părţi. o seară frumoasă şi ţie!

  5. Luna patrata spune:

    Da, acum am gasit cate ceva sa imi placa. 🙂 Frumos! 😉

  6. […] Colţu cu muzică, Gabrielle, Ioan Usca, Ragnar, Rokssana, Schtiel, Shayna, Theodora, Vizualw Rate this: Share […]

  7. Denisa spune:

    Ce frumoooos, acum cant prin casa in timp ce fac ultimele retusuri la curatenie si decorarea casei. M-am indragostit ❤

    • Călin spune:

      eşti harnică dacă ai ajuns la ultimele retuşuri, eu mai am ceva pînă să ajung acolo; interesantă ultima afirmaţie a ta: „M-am indragostit <3"; sigur e mai mic decît 3? 🙂

      • Denisa spune:

        Ma asteptam sa apara o inimioara 😛 Nu a aparut, dar asta nu ma face mai putin indragostita :))
        Pai daca stau acasa, fara loc de munca, ce pot face? Curatenie, toata ziua curatenie.
        Cine stie un loc de munca in Bucuresti sa apeleze la mine :))

        • Călin spune:

          n-a vrut să apară o inimioară, a apărut doar <3, după cum s-a văzut; poate wordpress nu era atît de convins ca şi tine că eşti îndrăgostită 😉 . şi, dacă nu-s indiscret, de cine minune te-ai putut îndrăgosti stînd în casă şi făcînd curăţenie???

          • Denisa spune:

            Cred ca nu s-a inteles ce am vrut sa spun: sunt indragostita de melodiile acestea pe care le-ai postat astazi. In casa nu ma vede nici cucu, cine sa ma iubeasca inapoi? 😛

          • Călin spune:

            păi cum să te vadă cucu, ăla a plecat demult în alte locuri mai calde, aşa că nici afară nu te-ar vedea 🙂 . dacă ţi-s pe plac muzicile astea, mă bucur; o seară frumoasă să ai!

  8. C.L.M. spune:

    cea mai frumoasa muzica la tine aici!:D

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.