Un nume nu foarte cunoscut în România, şi asta nu neapărat din cauza lui, nici din cauza muzicii pe care o cântă, care este mult peste majoritatea pieselor difuzate de multe posturi de radio. Dar asta e o stare de fapt, nu îmi stă în obicei să caut vinovaţi, că asta oricum nu ar aduce nimic în plus. Şi dacă tot nu caut vinovaţi, am să mă limitez la a vă aduce câteva piese ale cântăreţului norvegian, cinci dintre ele din vremea când era solistul trupei Madrugada şi două mai recente, de când a optat pentru o carieră solo. Şi, indiferent că îmi veţi da dreptate sau nu, eu tot voi susţine că Sivert Høyem, care ieri a împlinit 38 de ani, este una din cele mai bune voci ale muzicii rock din ultimii 20 de ani. Şi dacă auziţi de rock, faceţi bine şi nu vă mai speriaţi ca nenea ăla de la subsol de tămâie, că rock nu înseamnă doar muzica aia de-ţi face creierii terci şi care e pe bază de grohăituri 😉 .

  • Syvert Høyem – Prisoner of the Road
  • Madrugada – Stories From The Streets
  • Madrugada – Hands Up – I Love You
  • Madrugada – A Deadend Mind
  • Madrugada – What’s On Your Mind?
  • Sivert Høyem – Don’t Pass Me By
  • Madrugada – Honey Bee

sursa: youtube (user – NRC – Norwegian Refugee Council)

sursa: youtube (user – emimusic)

sursa: youtube (user – MadrugadaOfficial)

sursa: youtube (user – indieGee)

sursa: youtube (user – Tuftez)

sursa: youtube (user – elenal1)

sursa: youtube (user – irene81t)

Comentarii
  1. Am vrut să văd dacă vezi că n-am văzut 😛

  2. Îl iubesc pe Syvert 😀 Are o voce care mă face să uit cum mă cheamă 😉

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

