Nu a fost nicicum să mai ajung anul ăsta şi cu cea de-a 30-a ediţie a topului cu muzică europeană; motivele au fost cam aceleaşi care m-au ţinut departe de blog în ultima perioadă, adică multă muncă pe capul meu, la care, din motive de alegeri, s-a mai adăugat un calup, concretizat într-un exit poll; asta a fost duminică, iar cu această ocazie, acumulând cantităţi impresionante de apă în pantofi, pentru că prin Cluj a nins sănătos duminică, m-am ales şi cu o sfântă răceală de care sper să scap până la Crăciun. Şi dacă tot a venit vorba de Crăciun, chiar dacă topul cu muzică europeană nu l-am adus, cel cu cântece de Crăciun nu putea să lipsească de aici. Şi dacă nu putea să lipsească, iar timpul rămas până la Crăciun nu e tocmai foarte mult, vom începe chiar de acum. Vor fi patru grupe a câte 5 piese fiecare, grupe pe care le veţi găsi aici în cursul acestei săptămâni, adică de azi până sâmbătă inclusiv. Din fiecare grupă vor merge în semifinale primele două clasate, semifinale pe care le veţi găsi tot aici la începutul săptămânii viitoare, adică luni şi marţi. Din cele două semifinale vor ajunge în finală 5 piese, adică primele două clasate din fiecare grupă, plus una dintre ocupantele locului al treilea, respectiv cea care va aduna mai multe voturi. Anul trecut, după vreo două săptămâni de top am avut un clasament oarecum inedit, cu două piese la egalitate pe primul loc; şi pentru că acele două piese nu vor mai intra şi în topul din acest an, vă propun să le mai ascultăm o dată.

sursa: youtube (user – CheersmaDears)

sursa: youtube (user – HesperosRising)

Prin urmare aşa au stat lucrurile anul trecut, Queen şi Enya împărţind la final primul loc al clasamentului. Ce va fi în acest an vom vedea undeva în preajma Crăciunului, probabil în 23 decembrie. Deocamdată însă suntem la prima din cele patru grupe preliminare, iar până să vedem rezultatul final al topului ne vom mai întâlni de vreo 7 ori. Votarea va fi exact ca în celelalte topuri de aici, va trebui să alegeţi fiecare piesa preferată din cele aflate în top, iar pentru această primă etapă voturile voastre se pot îndrepta către una din piesele de mai jos:

  • Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You
  • Elvis Presley – Blue Christmas
  • Robbie Williams – So This Is Christmas
  • Jethro Tull – A Christmas Song
  • Blackmore’s Night – Christmas Eve

sursa: youtube (user – MariahCareyVEVO)

sursa: youtube (user – theElvisZone)

sursa: youtube (user – aia22)

sursa: youtube (user – CunningTrickster)

sursa: youtube (user – soundcoder)

Prin urmare, acestea sunt cele 5 piese din prima grupă, piese pentru care puteţi vota până duminică inclusiv, la fel ca pentru celelalte 3 grupe, pe care le veţi găsi aici în următoarele 3 zile. Între o porţie de curăţenie de sărbători şi una de alte pregătiri pentru aceleaşi sărbători, îi invit să voteze şi pe melly, luna pătrată, meşterul manole, ştefania, doru, geanina, cristi, octocat, pishky, slowaholic, alt cer senin, psi, la bulivar, freestar, adelina, indiferent, crisa, zinnaida, max peter, zamfir, vizualw, anastasia, memyselfandelakadia, alex, hijo de algo, filumenie, DAP, lili3d, blonda ironică, anotimpuri colorate, ulise,bineînţeles că şi pe traficantul cu hituri teo negură, dar nu numai pe ei, pentru că oricine este binevenit.

Comentarii
  1. Andrei spune:

    Hopa! Iaca topuri! Eu de ce nu ştiu nimic? Bine macar ca am dat o raita pe la tine, ca acum votez peste tot. Aici zic Jethro Tull si merg mai departe.

  2. Robbie Williams – So This Is Christmas

  3. virusverbalis spune:

    Buna dimineata,boierule! :)) Blackmore’s Night , sa zicem! O zi frumoasa!

    • Călin spune:

      bună dimineaţa pe bulivar! dacă Blackmore’s Night zicem, atunci aşa consemnăm. un weekend frumos să dea buzna peste matale, boierule! 🙂

  4. Crisa spune:

    Elvis Presley – Blue Christmas….

  5. indiferent spune:

    cam greut cu nametii astia, dar apar si eu cu votul meu :Blackmore’s Night – Christmas Eve 🙂

  6. Andreotti spune:

    Votez și eu, Căline…„țin” cu Elvis tura asta!:)
    Să ai sănătate multă și să scapi totuși de răceală până la Crăciun!

  7. Kadia spune:

    Blackmore’s Night – Christmas Eve Si la cat mai multe seri libere si placute pentru tine.

    • Călin spune:

      Blackmore’s Night am notat; în privinţa serilor libere, nu pot decât să îţi mulţumesc pentru urare, că deocamdată acele seri nu se prea întrevăd la orizont 😦

  8. geanina spune:

    hohoho si ciaoooo! 🙂
    pai eu cu cine votez! toti mi-s dragi. mare problema am 🙂
    merg cu Robbie ca mi-e drag din mai multe puncte de vedere :)))
    bine ai revenit! 😉

  9. […] fewstuff, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia,  coltulcumuzica, abbilbal, nimicuri, diana, ciubotaru, dragosteoarba, comba, […]

  10. […] fewstuff, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia,  coltulcumuzica, abbilbal, nimicuri, diana, ciubotaru, dragosteoarba, comba, […]

  11. […] fewstuff, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia,  coltulcumuzica, abbilbal, nimicuri, diana, ciubotaru, dragosteoarba, comba, […]

  12. […] fewstuff, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia,  coltulcumuzica, abbilbal, nimicuri, diana, ciubotaru, dragosteoarba, comba, […]

  13. […] fewstuff, buculesei, zamfiroiu, danap, g1b2i3, daurel, madi&onu, anastasia,  coltulcumuzica, abbilbal, nimicuri, diana, ciubotaru, dragosteoarba, comba, […]

  14. psi spune:

    un vot pentru robbie williams și un dar pentru tine:

  15. Stefania spune:

    Robbie Williams – So This Is Christmas, este alegerea mea Calin!

    Imi cer mii de scuze, Calin, pentru ca nu pot sa aprob pingback-ul de la tine si sunt suparata pe wordpress pentru aceasta neplacere.
    Am probleme de logare pe blog.
    In momentul in care intentionez sa ma loghez, imi apare pagina alba pe care scrie :

    ” 400 Bad Request
    Request Header Or Cookie Too Large
    ________________________________________
    nginx ”

    Imi pare nespus de rau pentru ca mi s-a intamplat acest lucru. Sper sa se remedieze aceasta defectiune tehnica daca o pot numi asa, cat mai repede cu putinta. Eu nu stiu ce pot sa fac. Am nevoie de ajutor, Insa, nu stiu la cine sa apelez. Sper sa se rezolve… asa … de la sine.
    Iti multumesc mult, Calin pentru intelegere. O seara minunata iti doresc! 🙂

    • Călin spune:

      nu-i nici o supărare, în ce mă priveşte; oricum, cu minunile astea tehniciste nu mă prea descurc grozav şi eu, habar n-am ce înseamnă eroarea cu pricina. de la sine nu ştiu dacă se rezolvă, dar am impresia că se poate apela la cei de la wordpress pentru soluţionarea erorilor de genul ăsta; nu ştiu exact cum, dar există o modalitate prin care pot fi contactaţi.
      cât despre vot, Robbie am notat, cu mulţumiri pentru popas. o seară frumoasă!

  16. Nu se poate sa le votez pe toate? hai, fa si tu o exceptie, ca vin sarbatorile…Mie imi place tot ce incepe cu H0-ho-ho!:)

    • Călin spune:

      aş vrea să se poată, doar că eu nu-s Moş Crăciun şi mie îmi trebuie un singur cântec la final care să fie desemnat cel mai frumos cântec de Crăciun. aşa că, deşi îmi pare rău, nu se poate 😦

  17. schtiel spune:

    Jethro Tull , oriunde si oricand 😀

  18. anastasia spune:

    heeii, bine-ai revenit, Călin! Iar 12.12.12 e cea mai potrivită zi! 🙂
    Robbie Williams – So This Is Christmas.

    • Călin spune:

      So This Is Christmas…aşa o fi, dacă aşa spune Robbie Williams 🙂 .
      bine te-am regăsit, chiar şi într-o zi de 12.12.12, mai ales că nu sunt adeptul prezicerilor catastrofice şi al sfârşiturilor de lume pe bandă rulantă 🙂

  19. Ca sa nu par gay, votez cu Maria din Carei si frumoasa doina All I Want For Christmas Is You! 😉

  20. Alexandra spune:

    Hopa! Uite cine a reapărut 🙂
    Deci, sa inteleg ca Elvis castiga grupa asta…Si ce daca? Mie imi place tare mult „Christmas Eve” si prin urmare asta votez 🙂 .

    • Călin spune:

      da, hopa 🙂 . nu zice nicăieri că toată lumea trebuie să voteze la fel, aşa că Blackmore’s Night am consemnat, dacă ei ţi-au plăcut

  21. Zina spune:

    Chiar dacă îmi place mult Elvis, și chiar dacă văd că va câștiga etapa, totuși mie îmi place mai mult dintre cântecele de azi cel cântat de Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You.

    • Călin spune:

      mie nici nu ştiu care îmi place mai mult sau ce aş vota, dar până la urmă fiecare votează ceea ce îi place, aşa e şi normal; că nu pot să ne placă tuturor doar câştigătorii 🙂 . am notat şi votul pentru Mariah Carey, cu mulţumiri pentru popas. o seară frumoasă!

  22. Cristi spune:

    Elvis! Unicul Rege! 🙂

  23. lili3d spune:

    Elvis.
    Zile frumoase!

    • Călin spune:

      încă un vot pentru Elvis am notat. iar zilele sunt frumoase, că doar este zăpadă, şi ar fi şi mai frumoase fără răceala asta care m-a pălit. dar scap eu de ea cât de curând 🙂 . o seară frumoasă!

  24. Allure spune:

    Elvis Presley – Blue Christmas în ce mă privește. Toate cele bune și calde! 🙂

    • Călin spune:

      din ce văd eu prin voturile de până acum, în grupa asta s-ar putea să avem un câştigător detaşat, iar acela să fie taman cel pe care l-ai votat. mulţumesc de popas, toate cele bune şi la tine!

  25. Pishky spune:

    Heeii Călin!!! Bine ai revenit! Eu votez cu Robbie Williams!

  26. slowaholic spune:

    Elvis. Clar! 🙂 Sănătate!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.