picătura de suflet – 62

Posted: 21/03/2012 by Călin in matinale
Etichete:, , , ,
Aceeaşi floare

Iubito, pe prispă ţi-am pus
O floare din lumea de sus,
O floare din insula Marte,
O floare a căilor moarte.

Ea are petalele lungi,
Suflînd ai să poţi să le smulgi,
Iubito, eu flori nu prea ştiu,
Sînt un grădinar damblagiu.

Nu ştiu – trandafir, liliac
Pe toate ca tine le fac,
Pe toate le-aduc la un fel
Lalea, trandafir, ghiocel.

O floare a vieţii vecine
Şi care miroase a tine.
Iubito, pe prispă tu ai
O floare din insula Rai.

           Adrian Păunescu

sursa: youtube (user – hi5Cris)

Picătura de suflet” nu e ceva nou, nu e vreo găselniţă de ultim moment, sunt doar „matinalele” re-botezate, că oricum nu erau ele tocmai matinale, iar numele mi se părea cam sec şi fără noimă.

Nu ar strica să treceţi şi pe la geanina, luna pătrată, dana, zinnaida, teo negură, max peter, marius bota, qedeu sau lili3d

Comentarii
  1. QED spune:

    Mie imi place denumirea de „matinal”. Dar si picatura aceasta de suflet suna frumos. Oricum ar fi, dimineata suntem mai puri, neintinati de cotidian. Zi minunata!

  2. geanina spune:

    da …picatura de suflet suna intr-un mare fel :). imi place imaginea si catecelul :P. zi faina…

  3. Marius Bota spune:

    Raiule gradina dulce, cu flori frumos mirositoare!! Orice floare isi are fanul ei!!

  4. Zina spune:

    Inspirată schimbare de nume, minunată poezie, ca toate alegerile tale, iar florile, sunt frumoase toate, fie ele din pădurile noastre, fie din locuri mai calde !
    Să ai zile frumoase, Călin ! 🙂

  5. romanianstampnews spune:

    Tot pândesc grădina să văd ce răsare mai devreme, dar deocamdată… aproape nimic… 😦
    Sunt tare frumoase florile astea de primăvară.

    • Călin spune:

      vor răsări şi ele, toate la vremea lor, Max, nu-i nici o grabă, nu-i concurs. spre deosebire de noi, oamenii, natura încă ştie să îşi urmeze cursul firesc

  6. Luna patrata spune:

    Orhideele nu imi plac prea mult, mai frumoase imi par floricelele acelea de padure, dar poezia asta o ador. 🙂

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.