ceasul e destul de tîrziu, aşa că nu voi spune decît vreo două vorbe despre albumul „Heaven and Hell” al trupei Black Sabbath, al nouălea album al acestei trupe, dar primul după plecarea lui Ozzy Osbourne şi înlocuirea acestuia cu Ronnie James Dio. albumul, lansat în 1980, s-a bucurat de succes, ajungînd pe locul 9 în topul albumelor din Marea Britanie, respectiv pe locul 28 în Statele Unite. de pe „Heaven and Hell” vă invit să ascultaţi în continuare piesele „Neon Knights”, „Children of the Sea”, „Heaven and Hell”, „Wishing Well” şi „Die Young”. să vă fie tuturor noaptea senină!

sursa: youtube (user – jamsonic1)

sursa: youtube (user – DIOCIRCLE)

sursa: youtube (user – BlackSabbathVol1)

sursa: youtube (user – TheGrabsplatter)

sursa: youtube (user – sentenced666)

ţucu-vă!

Comentarii
  1. […] invit să treceţi şi pe la Shogunu’, Colţu’ cu muzică, Iulia, Virtualkid, lunapatrata, Max, Doru, Teo Negură, Florentina, […]

  2. Doru spune:

    S-a amânat un pic plecarea aşa că m-am înscris …
    Cele bune, boier dumneavoastră!

  3. […] Coltu,   Teo Negura,   Pluta,  Mesterul,  Max. Share this:DiggLinkedInRedditEmailStumbleUponPrintTwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. […]

  4. Luna patrata spune:

    La nervii mei de acum e perfecta muzica.

  5. Doru spune:

    Am a mulţumi, boier dumneavoastră, asemenea!

    PS
    Am o rugăminte.
    Mâine fug la schi că dau a se topi viguros zăpezile …
    Înscrie-mă şi pe mine la Costin Comba!
    Mulţumescu-ţi!

    • Călin spune:

      se rezolvă, boier dumneavoastră. programează doar să apară, mă ocup eu de restul. duminică frumoasă şi cu zăpadă să fie!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.