parcurile naţionale ale Americii de Nord

Posted: 23/02/2012 by Călin in Uncategorized
Etichete:, , , ,

rubrica „drum de seară”, cea în care vă propuneam popasuri în diferite colţuri de lume, a dispărut din peisaj de o vreme încoace şi probabil dispărută va şi rămîne, asta în cazul în care nu vom decide să o mutăm prin alte părţi, unde să facem din ea o rubrică săptămînală. dar pentru că ieri am dat peste un documentar deosebit, care s-ar putea să placă multora, vă invit într-o călătorie prin parcurile naţionale ale Americii de Nord, o călătorie în care veţi putea admira peisaje superbe şi veţi putea afla multe lucruri pe care poate că nu le ştiaţi. documentarul de mai jos este în limba engleză, sper ca acest lucru nu reprezintă un impediment major, dar chiar şi dacă nu cunoaşteţi această limbă cred că tot merită văzut (şi aş recomanda să îl vizionaţi full screen). să vă fie ziua frumoasă!

sursa: youtube (user – 39husky)

Comentarii
  1. Alexandrina spune:

    foarte faine peisaje si muzica excelenta:)

  2. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  3. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  4. geanina spune:

    🙂 este exact ceea ce imi doream, cativa pasi dupa masa de pranz! minunat…zi faina….

  5. […] Raki; Muc ; Adina ; Bianca; Alex ; Miruna; Kathy ; Blogeru, Cristian, Zamfir, Zina, tu1074 , Calin, Porcii abjecti, pandhoraa, Ciprian; Tudor Comments […]

  6. Luna patrata spune:

    Multam pentru plimbare, chiar mi-a prins bine, a fost faina de tot.

    • Călin spune:

      da, e fain, eu am dat peste documentarul ăsta azi-noapte pe la 1, dar pînă nu s-a terminat nu am putut să mă desprind de calculator 🙂

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.