sursa: youtube (user – myrockchannel)

poate cel mai greu lucru pe care reuşim noi, oamenii, să îl învăţăm este tocmai să fim oameni. este ceva care nu se predă în şcoli înalte, care nu poate fi înlocuit de un vraf de diplome sau un hectar de cultură, de o vîrstă respectabilă sau de o sumă de bani aflaţi în nişte conturi. dacă ai într-o oarecare doză un anumit talent, ori dacă ai absolvit Stansford, nu înseamnă că eşti mai om decît ţăranul care asudă toată vara trudind pe cîmp, decît ţigăncuşa care vinde flori la colţul străzii sau decît puştiul care creşte într-o casă de copii. esenţial în această ecuaţie cred că este în primul rînd aluatul din care eşti făcut, dar şi felul în care cei care erau chemaţi să o facă au ştiut să dea o formă acelui aluat. dar despre asta voi vorbi poate mai pe larg într-o altă postare, aşa că voi trece acum la muzică.

doar 12 voturi s-au strîns în urnă la ediţia precedentă, voturi pentru care le mulţumesc celor care au poposit pe aici şi şi-au spus părerea; după cum probabil v-aţi dat seama deja, cîştigătorii ediţiei au fost The Doors cu „Light My Fire”, urmaţi îndeaproape de Ben E. King; clasamentul complet îl găsiţi în imaginea din dreapta, aşa că nu mai intru în detalii. ca întotdeauna, primele două clasate merg mai departe, iar codaşele rămîn pe dinafară, astfel că în ediţia de astăzi vom avea piesele interpretate de The Doors şi Ben E. King, cărora le-am pus alături două piese care aparţin lui Elvis Presley şi trupei britanice The Beatles. puţin mai jos găsiţi lista completă a celor patru piese pentru care puteţi vota pînă miercurea viitoare, urmată, ca de fiecare dată, de videoclipuri sau slideshow-uri ale acestora. să vă fie seara şi noaptea senine!

  • Elvis Presley – „In the Ghetto”
  • Ben E. King – „Stand By Me”
  • The Beatles – „A Hard Day’s Night”
  • The Doors – „Light My Fire”

sursa: youtube (user – malwebb)

sursa: youtube (user – RattPoison80)

sursa: youtube (user – PAYN3isTehSecks)

sursa: youtube (user – snake2541)

ţucu-vă!

eu zic că nu ar fi rău să treceţi şi pe la doru, luna pătrată („La Mulţi Ani!” încă o dată, că tot rimează 🙂 ), meşterul manole, marius bota, cristi, schtiel, geanina, peter, vizualw

Comentarii
  1. Kadia spune:

    The Doors – “Light My Fire” 😀

  2. […] Clipe de Cluj,-X-,Carmen, Carmen Amza,Grupul,Auraș,Călin,Doru,Gabi,Gabriela Elena,Lili,Daurel,Vania,Karmapolice,Lolita,Roxana,Luna Pătrată,Max […]

  3. Dana spune:

    Scurt şi la obiect… the doors! 🙂

  4. […] Clipe de Cluj,Carmen, Auraș,Călin,Mirela,Doru,Gabi,Gabriela Elena,Lili,Daurel,Karmapolice,Lolita,Roxana,Luna Pătrată,Max Peter,Teo […]

  5. marinelam spune:

    Un vot din partea mea pentru The Doors – “Light My Fire”.
    La bună revedere! 🙂

  6. psi spune:

    vin şi spun ceea ce am spus şi săptămâna trecută, acelaşi vot: light my fire. 🙂

    şi la mulţi ani sărbătoritei de astăzi.

    • Călin spune:

      nu ştiu cine se sărbătoreşte azi 😉 . se sărbătorea cineva ieri, dar ai întărziat un picuţ, dar oricum nu cred că se supără. The Doors s-a notat, mulţumiri pentru vot.

  7. Pishky spune:

    Un vot catre „The Beatles”, o zi faina!

  8. marian spune:

    EVIDENT CA VOI VOTA : ELVIS PRESLEY SI …IN THE GETTO !!! Asta era cred de asteptat, nu cred ca -si putea face cineva ceva …iluzii. Ideal ar fi ca cei ce asculta aceasta melodie sa incerce sa-si si traduca versurile. Va observa cu …stupoare ca lumea se transforma intr-un imens …GHETOU . Romania face si ea parte din aceasta lume….iar la noi din nefericire acest ghetou si-a inceput existenta de vreo …20 de ani.Ca propunere pentru data viitoare readuc in memoria dumitale si a ” vizitatorilor” bloggului pe Susann Kay , mai cunoscuta sub numele de …Suzy Quatro si „48 Crash” sau si mai bine…”Rock Hard” . Stiu ca nu-i prea inghiti pe britanici insa , Suzy Quatro a devenit americanca inca de cand a” explodat ” pur si simplu in Detroit si daca nu ma-nsala memoria a si ramas in SUA de atunci. Deci se poate vorbii despre o cantareata americana, fara grija de a gresii.

    • Călin spune:

      că ai votat Elvis cred că nu e pentru nimeni o surpriză 😉 . că îmi propui Suzy Quatro, asta este totuşi o surpriză. mă mai gîndesc pînă săptămîna ce vine, să vedem ce mi-a mai trece prin cap. iar cu englezii chiar nu am absolut nimic, doar cu vremea păcătoasă din Anglia 🙂 .
      zi faină să ai!

      • marian spune:

        Daca-ti spun ca aseara am stat pe net vreo 4 ore de am ascultat Suzy Quatro si muzica ei…pana am crezut ca-mi plezneste capul …Am si ciugulit cateva melodii cu imaginile video { ca am gasit ceva dintr-un concert din ’87} si m-am facut propietarul a vreo 150 de melodii si imagini …ma rog material cu si despre Suzy Quatro sa am…100 de ani. Cat despre surpriza….pai tipa e…rockaritza de forta . Ar fi o impietate sa n-o asculte si altii sau sa nu-si reaminteasca lumea de ea. Ce zic eu impietate…crima frate!Una peste alta iti doresc tie si familiei tale,un week-end cat mai placut si pentru ca tot sint in toane bune , { azi a fost cald in Bucuresti , s-a topit ceva, ceva din zapada iar eu n-am mai dat atat la lopata si am stat pe afara cu nepoata si vecinii sa injuram guvernul.} doresc acelasi lucru si pentru toti vizitatorii blogului tau .

        • Călin spune:

          după cum ziceam, de Suzy Quatro mai povestim; criminal nu sînt, dar va trebui să ascult şi eu ceva înainte 😉 .
          mulţam de urările adresate guvernului, poţi să le spui acelaşi lucru şi din partea mea 🙂

  9. geanina spune:

    Ciaoooo…
    votul meu merge la Elvis Presley – “In the Ghetto” 🙂
    zi faina iti doresc …

  10. […] Coltu,  Teo Negura,  Mesterul. Share this:DiggLinkedInRedditEmailStumbleUponPrintTwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. […]

  11. […] de Cluj,Carmen, Carmen Amza,Grupul,Auraș,Călin,Doru,Gabi,Gabriela Elena,Lili,Daurel,Vania,Karmapolice,Lolita,Roxana,Luna Pătrată,Max […]

  12. Alexandrina spune:

    „the doors” of perception, of course:)

  13. diverse spune:

    Elvis Presley – “In the Ghetto”

    Sara buna! 😉

  14. ZhaO spune:

    Ben E. King – “Stand By Me”

  15. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  16. Laura spune:

    Elvis sa fie. Imi place tare melodia asta!

  17. Mirela spune:

    Tot fără niciun dubiu, The Doors – “Light My Fire”!
    Și o seară perfectă! 🙂

    • Călin spune:

      mă gîndeam eu că asta vei spune, că asta ai zis şi săptămîna trecută 😉 .
      o seară perfectă sau o noapte senină! sau amîndouă 🙂

  18. Cristi spune:

    Fara niciun dubiu, Elvis Presley! 🙂

  19. Luna patrata spune:

    Ben E. King – “Stand By Me” Asa,na! 😛

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.