sursa: youtube (user – ponkiejp)

dragelor şi dragilor, am ajuns la mijloc de săptămînă şi la cea de-a unsprezecea ediţie a topului cu muzici romantice, prima în care propunerile nu mai vin de la voi. ediţia precedentă a fost ceva mai echilibrată decît cele dinaintea ei, însă Clapton cu „Wonderful Tonight” nu se dă nicicum plecat de pe primul loc. clasamentul complet al ediţiei îl găsiţi în imaginea alăturată, clasament rezultat în urma însumării celor 26 de voturi, pentru care le mulţumesc tuturor celor care şi-au făcut timp să poposească pe aici şi să îşi spună părerea. iar dacă voturile voastre au dus la acest clasament final, ne despărţim de Bryan Adams şi de Chris de Burgh, şi mergem mai departe cu piesele de pe primele două locuri, piese interpretate de Eric Clapton şi Rednex, cărora li se alătură pentru această ediţie alte două piese, aparţinînd trupei The Kelly Family şi lui Phil Collins. ceva mai jos găsiţi lista completă a celor patru piese, urmată, ca întotdeauna, de videoclipuri sau slideshow-uri ale acestora. voturile voastre pentru această ediţie a colţului romantic le aştept pînă marţea viitoare, iar voturile nu trebuie să conţină decît titlul piesei pe care o preferaţi dintre cele patru sau trupa/solistul care o interpretează. dar destul cu vorbăria, de acum e vremea să cînte muzica. o zi frumoasă să aveţi!

  • The Kelly Family – „Fell In Love With An Alien”
  • Rednex – „Wish You Were Here”
  • Phil Collins – „I wish It Woul Rain Down
  • Eric Clapton – „Wonderful Tonight”

sursa: youtube (user – poekie101)

sursa: youtube (user – mschiquitita10)

sursa: youtube (user – Hutai1997)

sursa: youtube (user – AnnaKipling1)

poate nu ar fi deloc rău să treceţi şi pe la gabryelle, meşterul manole, luna pătrată, doru, cella, geaninaschtiel, teo negură, octocat, dana, rokssana, cristi, lili3d, „porcii abjecţi” 

Comentarii
  1. oanaclara spune:

    Aproape off-topic- uite o piesa draguta:

    • Călin spune:

      tot aproape off-topic: ţi-a spus cineva că nu o ştiu? 😀 îi va veni şi ei rîndul cîndva, sînt multe care stau la coadă 😉 . mulţam de piesă, pînă la urmă mi-a picat chiar bine să o ascult de dimineaţă 🙂

  2. Dana spune:

    Rednex pentru azi! Mulţumesc frumos! 🙂

  3. pandhoraa spune:

    The Kelly Family – Fell In Love With An Alien…nu i-am mai ascultat de mult…si ce dragi imi erau 🙂

  4. psi spune:

    în seara aceasta spun rednex… 🙂

  5. […] tuturor pinguitorilor (şi nu doar): Coltu, G1B2I3, Gabriela Elena, Luna Patrata, Mesterul Manole, Mirela. 45.958950 23.570869 Share […]

  6. oanaclara spune:

    Rednex – “Wish You Were Here”
    Seara calda alaturi de cei dragi sa ai!

    • Călin spune:

      Rednex s-a notat. va fi o seară la un vin fiert cu nişte prieteni, iar continuarea va fi sub plapumă, la doi metri de calorifer; cei dragi sînt prin alte părţi 😉
      o seară frumoasă să ai!

  7. Luna patrata spune:

    Eric Clapton – “Wonderful Tonight”

  8. diverse spune:

    Votez Eric Clapton – “Wonderful Tonight” 🙂

    Seara placuta!

  9. marian spune:

    Cum sa ma aplec spre ailalti …atunci cand exista Eric Clapton si a sa Wonderful Tonight care-i oricum…wonderful ?!ERIC CLAPTON !!! A si sa nu uit . Pentru mine expresia ” frate” este echivalentul la …prieten, din acest motiv o folosesc, cateodata Si sa sti ca nu sint chiar asa de varstnic : 60 de ani nu inseamna mult . Gandeste-te cam cati ani a trait …Matusalem ?!O seara buna in continuare si sa dea Dumnezeu… sa nu-ti inghete centrala termica !

    • Călin spune:

      Eric Clapton fie atunci, şi să fie şi o seară superbă 🙂
      mă gîndesc cîţi ani a trăit Matusalem, dar nu-s convins că ai vrea să trăieşti şi tu cam pe atîţia; cel puţin nu în România. frigul nu mă sperie pe mine, stai liniştit, mă înţeleg bine cu el, şi oricum în casă am peste 20 de grade. o seară faină!

  10. rokssana spune:

    Rednex ….seara faina sa ai !

  11. Stefania spune:

    Buna Calin ! 🙂

    Eu votez The Kelly Family – Fell In Love With An Alien.

    O seara cat mai frumoasa iti doresc Calin! 🙂

  12. Mirela spune:

    Ocupata pana peste cap!
    Muzica buna, propuneri faine…The Kelly Family – “Fell In Love With An Alien”!
    Si fug, o dupa amiaza frumoasa! 🙂

  13. rusbianca spune:

    Kelly Family imi aduce aminte de scoala generala…interesanta familie de cantareti 🙂

  14. geanina spune:

    Ciaoooo…
    The Kelly Family – “Fell In Love With An Alien”
    votul meu merge la ei si pentru ca, in vremea cand propunerile se faceau, am avut intentia sa propun aceasta piesa dar nu mi-am adus aminte sub nici o forma cine canta, eram int-o ceata totala 🙂

    • Călin spune:

      ciaoooo…că tot aveai ieri sau alaltăieri o poză cu ceaţă, uite că am reuşit să te scot din ceaţă 😀 . mulţămescu-ţi de popas şi vot, după-amiază frumoasă să ai!

  15. Laura spune:

    Greu de ales de data asta…Initial am ezitat intre Rednex si Kelly Family, dar am sa votez cu Phil Collins pentru melodie.

    • Călin spune:

      se mai întîmplă şi aşa, ca din două să aibă cîştig de cauză o a treia 🙂 . mulţumesc de popas şi vot, după-amiază faină să ai!

  16. Alexandra spune:

    Nu am mai fost de multa vreme pe aici, am gasit ceva modificari prin topuri, am vazut si ca te-a batut gandul sa inchizi blogul (atata iti trebuia 🙂 ) . Din piesele de azi eu optez pentru Phil Collins, pentru ca piesa e deosebita; as putea spune asta despre toate, de fapt 😀 .

    • Călin spune:

      chiar nu ai mai fost de multă vreme pe aici, poate ar trebui să te trag de urechi 😉 . mulţam de popas şi de vot, Ale, o după-amiază faină să ai!

  17. lili3d spune:

    Azi – Rednex.

  18. Cristi spune:

    Votez familia muzicala – “Fell In Love With An Alien”. 🙂

  19. schtiel spune:

    surprinzator pentru mine ( adica privind voturile mele de pana acum ) , alegerea mea merge la ……….(suspans) ….aia multi , in family ! 😀

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.