Matinale – 23

Posted: 16/11/2011 by Călin in matinale
Etichete:, , ,
Pluton

Aştept primăvara:
vreau să fiu dus de un pluton suav
la primul zid şi împuşcat cu muguri
şi cînd voi muri să-mi înflorească toate rănile,
să vină toate albinele la rănile mele
şi să mă transporte pe aripi
către tărîmul de polen unde merită să ajung
cu flori cu tot, cu tristeţe cu tot,
cu primăvară cu tot,
acum şi-n veacul vecilor.

                               Adrian Păunescu

sursa: youtube (user – xHippo04x)

vă invit să aruncaţi o privire şi pe la rokssana, coolnewz, ioan usca, freestyler, meşterul manole, iar mai spre după-amiază vă aştept la topul cu muzică romantică (sper ca ăsta să fie azi, încă nu m-am obişnuit cu programul)

Comentarii
  1. Max Peter spune:

    …Tot zic că vine el un weekend când voi trage o fugă să fac o plimbare prin pădure… Mă încarcă foarte bine cu energie aşa ceva.
    Şi mi-e dor şi de un concert de pian…

    • Călin spune:

      poate găseşti loc pentru amîndouă în acelaşi weekend; cu pădurea nici nu ar fi atît de greu, dar să mai găseşti şi un concert de pian în aceeaşi zi…nu ştiu. dar sigur ai tu ceva concerte pe acasă 🙂

  2. Teo Negură spune:

    Poezia asta n-o stiam, e absolut incredibila, am vizualizat metafora de-a fi impuscat cu muguri… Ce mi-as dori sa „sarim” direct in primavara, mai ales ca detest frigul si iarna…

    • Călin spune:

      vrabia mălai visează, domnule dragă 🙂 . ce mi-aş fi dorit şi eu ca România să fie ca Elveţia, măcar în privinţa celor care o locuiesc 😉

  3. Shayna spune:

    Da, cand pleaca toamna si eu incep sa astept primavara, de-as putea as trece peste iarna pentru ca nu imi place deloc. 🙂

    • Călin spune:

      vine şi primăvara, dar nu înţeleg ce aveţi voi împotriva iernii, nu înţeleg şi pace. eu mă înţeleg chiar bine cu ea 🙂

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.