Dacă e miercuri, atunci la mine e o zi cu cântec, cu foarte mult cântec mai ales astăzi, când ar trebui să intre aici şi topurile care nu au fost luni şi marţi. Dar până să ajungem la topuri mai este ceva, aşa că deocamdată vă invit să ascultăm împreună şase piese ale trupei Smokie, adică iarăşi un fel de selecţie, un fel de „the best of…”. Dacă tot a fost Smokie la Cluj anul trecut, la vremea când a fost şi Scorpions, şi nu m-am dus să îi văd, că răbdasem şi aşa destul frig la concertul germanilor, azi am cam trecut în revistă tot ce au scos ei mai bun de-a lungul timpului şi m-am oprit la piesele „Needles And Pins„, „Wild Angels„, „Living Next Door To Alice„, „Oh Carol„, „I’ll Meet You At Midnight” şi „Lay Back In The Arms Of Someone„. Nu am pretenţia că selecţia făcută de mine ar fi perfectă, că ar fi neapărat „cele mai cele” dintre piesele lor, cu siguranţă am lăsat pe dinafară ceva care ar fi meritat să fie aici, dar chiar şi aşa, piesele de mai jos cred că fac parte dintre cele mai bune ale trupei. Cam asta este deocamdată, ceva mai târziu, adică probabil pe la 12, va veni pe aici şi topul cu rock clasic, iar mai spre după-amiază şi cel românesc, iar seara s-ar putea să avem parte şi de nişte hard-rock. Să vă fie ziua bună!

sursa: youtube (user – fritz5131)

sursa: youtube (user – nyrainbow4)

sursa: youtube (user – nyrainbow4)

sursa: youtube (user – sanja62)

sursa: youtube (user – mebei26)

sursa: youtube (user – nyrainbow4)

Vă invit să daţi o raită şi pe la octocat, teo negură, vizualw, luna pătrată, vultureşti, andreotti, meşterul manole, marius, max peterbianca, ana maria, memyselfandela, pishky, melly, cristina sau schtiel

Comentarii
  1. Smokie !!!! Ce dragi îmi sunt melodiile lor. Le ştiu pe de rost, pe toate. M-am bucurat când au concertat, acum vreo 4 ani la Deva. Am stat toţi în ploaie, dar nici nu ne-am gândit să ne mişcăm şi ei au cântat extraordinar.

    • Călin spune:

      la noi au fost de mai multe ori, toamna trecută ultima dată, dar după frigul pe care l-am răbdat la Scorpions nu am mai rezistat la încă o repriză 🙂

  2. romanianstampnews spune:

    Ai făcut o selecţie pe gustul meu, iar pentru asta ţin să-ţi mulţumesc. 🙂

  3. Teo Negură spune:

    Preferata mea n-o regasesc, na, dar imi plac si acestea foarte mult 🙂

    • Călin spune:

      nu pot să cred…e şi una din preferatele mele 😀 . dar, după cum ziceam, pot exista şi „lipsuri” în lista propusă de mine 😉

  4. […] Coltu, Teo Negura, Alex Mazilu, Alecu Racoviceanu. Share […]

  5. Am gasit blogul tau dupa comentariile pe care le-ai facut la Luna pe blog si tin sa-ti spun ca intru cu placere mai in fiecare dimineata si ascult multe din melodiile pe care le alegi stand la o cafea si o tigara , ai un blog foarte bun si alegi melodiile foarte bine , multumesc si cu incuviintarea ta voi mai trece pe aici ……

  6. Luna patrata spune:

    Mda, bine ca am aflat si eu ca e miercuri. 😀 Imi place Smokie, mult.

  7. Ana spune:

    Buna de dimineata si tie, Calin! 🙂 Si minunate alegeri, ca de obicei!

    • Călin spune:

      neaţa bună să îţi fie pe acolo prin Gorj şi o zi faină să ai! alegeri frumoase am văzut şi la tine; de altă natură, ce-i drept 🙂

  8. bălăriile mele se acceptă , nu ? :))
    ”Wild Angels” îmi place la nebunie 😀 like ! 😀

    • Călin spune:

      „bălării” înseamnă comentarii care se potrivesc ca nuca în perete şi din alea „delicate”, ce conţin insulte sau atacuri la persoană; alea se duc la gunoi 😀 . ale tale nu-s bălării, că nu intră în nici una din categoriile astea 🙂

      • eu spun în general bălării :)) blogul meu e plin de bălării 😉 dar n-aș avea motiv să înjur sau să vorbesc urât pe aici și chiar de-aș avea tot n-aș face-o pentru că am și eu o educație destul de bună,zic eu 🙂

        • Călin spune:

          prin urmare…comentariile tale nu intră oricum în categoria „bălării”. şi oricum, nu numai blogul tău e plin de bălării, şi al meu e, dar măcar sunt alt soi de bălării, care nu ar trebui să deranjeze pe nimeni 😉

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.