sursa: youtube (user – dan89eu)

În ziua asta foarte plină de muzică, ce nici măcar nu se încheie cu topul românesc, poposim acum puţin printre muzicile autohtone. Iris au câştigat ediţia precedentă şi, cu părere de rău, va trebui să ne despărţim de ei, pentru că au ajuns deja la patru ediţii pe care şi le-au adjudecat. Cum s-au împărţit cele 15 voturi de la precedenta ediţie puteţi vedea în imaginea alăturată, aşa că nu mai insist pe tema clasamentului, că nu ar avea nici un sens; totuşi, trebuie să le mulţumesc celor care au poposit pe aici şi şi-au făcut vreme să îşi spună părerea. Prin urmare, avem o ediţie din care pleacă destul de multe piese, adică „Vino pentru totdeauna” a trupei Iris, care a fost deja de 4 ori pe primul loc, dar şi ultimele două clasate, astfel că rămânem doar cu piesa Mihaelei Runceanu dintre cele care au fost săptămâna trecută pe aici. O mână de ajutor în completarea „găurilor” din top mi-a dat alexandra, care l-a propus pe Florin Chilian, o altă mână de ajutor mi-a dat cristi, care i-a propus pe Van Noizz, iar ultima mână de ajutor e lipsă, aşa că, de la mine, va intra Vali Sterian. Ceva mai jos găsiţi lista completă a celor patru piese pentru care puteţi vota până lunea viitoare inclusiv, tot până atunci puteţi să trimiteţi şi propunerile voastre pentru următoarea ediţie; iar lista este urmată, ca întotdeauna, de videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor aflate în cursă. Cu asta, am „lichidat” cele două topuri de azi, vă mai aştept la o întâlnire ceva mai târzie, când încă nu ştiu exact ceva fi, dar mă bate gândul să aduc nişte muzici cu Nightwish.

  • Vali Sterian – „Cântec de oameni”
  • Van Noizz – „Nu renunţa”
  • Florin Chilian – „Zece”
  • Mihaela Runceanu – „De-ar fi să vii”

sursa: youtube (user – joker27ro)

sursa: youtube (user – obstructor22)

sursa: youtube (user – FlorinChilianVEVO)

sursa: youtube (user – LonelyMoonRise)

La o porţie de muzică autohtonă îi invit şi pe bianca, geanina, cella, octocat, diverse, psi-words, luna pătrată, memyselfandela, zinnaida, luna beteluna, pishkymelly, peter, danameşterul manole, andreotti, gândire logică, anastasia, hijo de algo, schtiel, DAP, vultureşti, cammely, alt cer senin, alex, kadia, lili3d, ironic blonde, tu1074loredana, oana, florentina, bineînţeles că şi pe traficantul cu hituri teo negură, dar nu numai pe ei, pentru că oricine este binevenit.

Comentarii
  1. Dana spune:

    Vali Sterian şi Savoy! Fain colţul ăsta românesc 🙂

  2. Doru spune:

    Hop şi eu la spartul târgului, boier dumneavoastră dar am intrat într-o masivă criză de timp (ştiu că înţelegi asta) …
    Vali Sterian, de nu-i cu bănat!

    • Călin spune:

      hop şi boier dumneavoastră 🙂 . îmi sună prea cunoscut partea cu „criză de timp”, mi-e mult prea familiară, aşa că nu pot să nu înţeleg… Vali Sterian s-a notat, cu mulţumiri pentru popas.

  3. Votez Mihaela Runceanu deşi melodia care mă trezeşte dimineaţa e 10 : ) Probabil că deja am ascultat-o prea mult. Susţin propunerea Mondial – Primavara (după atâta frig şi ceaţă) sunt versurile lui Topârceanu.. şi chiar a venit greu primăvara care s-a şi dus… că deja e vară de-a-binelea.

  4. Teo Negură spune:

    Cu tot respectul pentru ceilalti, azi, indubitabil, Chilian, pentru versuri, muzica, mesaj 🙂

  5. psi spune:

    în seara aceasta spun zece (de chilian) şi susţin propunerea oanei clara… mondial!
    iar tu… să fii bine!

  6. crisaa spune:

    Azi…. Chilian dorește inimioara mea 😛

  7. anastasia spune:

    Vali Sterian. O seară frumoasă, Călin.

  8. diverse spune:

    Aleg Florin Chilian – “Zece” 🙂
    Seara buna!

  9. […] Coltu, Filumenie, Fewstuff, Iulisa, Luna Patrata, Mesterul, SoriN, Ulise, Zamfir 45.958950 23.570869 Share this:FacebookTwitterDiggEmailPrintStumbleUponLinkedInRedditLike this:LikeBe the first to like this post. […]

  10. Ana spune:

    Vali Sterian pentru ca este flebetea mea! 🙂
    M-am gasit si eu azi sa propun… Tocmai cand s-au facut propuneri una si una, dar zic si eu 😀 Solista mea preferata cu un timbru inconfundabil si un talent extraordinar… Anda

    • Călin spune:

      am notat febleţea ta, am notat şi propunerea; azi chiar a fost invazie de propuneri, după ce alte ori erau câte una-două; va fi interesant 🙂 . mulţumesc de vot şi propunere, o seară faină să ai acolo pe Jii!

  11. […] Colţu cu muzică, G1b2i3, George, Ioan Usca, Mirela Pete, Robert, Schtiel, Shayna, Vizualw Rate this: Share […]

  12. Alex spune:

    Dar ce greu e să alegi dintre melodii una şi una! Fiecare merită să fie aleasă cea mai bună! O aleg, totuşi, pe „Zece” a lui Chilian. Mă „unge la suflet”.

    O seara frumoasă, dragă Călin! 🙂

  13. Luna patrata spune:

    Florin Chilian – “Zece”, si asta pentru ca eu cred in minuni. 🙂

  14. Iulia Kelt spune:

    asemenea Laurei, Mihaela Runceanu. 🙂

  15. oanaclara spune:

    Vali Sterian – “Cântec de oameni”

    Propun

  16. Chilian… zece… 🙂
    Multzam Caline!!!

  17. Andreotti spune:

    …raman cu mihaela runceanu!
    ..intrebare…la categoria asta trupa/singer-ul trebuie sa fie român/i…asta e clar!…piesa daca este cantata in engleza se pune???…adică nu e cover, e compozitie românească 100% dar cu text in lb engleza …se incadreaza???:P

  18. romanianstampnews spune:

    Vali Sterian! Nu pot spune altceva. Mesajul piesei lui este unul deosebit.

  19. Un_calator spune:

    Votez Valeriu Sterian
    propunerea mea …

  20. Vali Sterian ,indubitabil si irefutabil…:) !O zi cum ti-o doresti ,in colt si oriunde !

  21. Cristi spune:

    Votez Van Noizz. Propunerea mea este Savoy.

  22. Laura spune:

    Votez tot cu Mihaela Runceanu.

  23. CELLA spune:

    MIHAELA RUNCEANU !
    că de 10 m-am plictisit deși-mi plăcea mult cîndva
    da și STERIAN îmi place, alte melodii

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.