matinale – 55

Posted: 09/03/2012 by Călin in Uncategorized
Etichete:, , , ,
De ce dai voie vântului

De ce dai voie vântului să umble
Prin părul tău şi să ţi-l răvăşească?
E mângâierea lui, făcute-n tumbe,
Mai caldă, mai suavă, mai cerească?

Sunt degetele lui fâlfâitoare
Mai meştere în joc, mai fără număr
Când te cuprind din cap până-n picioare,
Când îţi dau jos buchetul de pe umăr?

De ce laşi vântul ca să-şi pună palma
Oriunde vrea şi,-ncolăcindu-ţi sânul,
Prin fustele subţiri ce zbor de-a valma,
Să te privească cu-ochi blânzi, bătrânul?

De ce, când te pândeşte-ascuns prin iarbă
Şi vrea să-ţi sărute gura-n voie,
– În timp ce eu tânjesc cu plânsu-n barbă –
Pe el îl laşi … iar mie, nu-mi dai voie …

                           Radu Stanca

sursa: youtube (user – reikegirl)

nu ar fi rău să treceţi şi pe la teo negură, meşterul manole, luna pătrată, marius bota, geanina, fără adresă, lili3d, max peter, dana, zinnaida, octocat, DAP, schtiel sau shogunu’

Comentarii
  1. pandhoraa spune:

    cine spune ca barbatii nu au si ei sensibilitatile lor? 🙂
    mi-a placut poezia dar si muzica asta plutitoare 🙂

  2. eliza spune:

    Elegant. Cu multumiri! La Multi Ani! si, din stravechi izvoare, spor la cele 40 ( sau 44) de munci de la Agricolae al Armeniei!

  3. Zina spune:

    O revenire minunată ! Asta ți se potrivește, Căline ! 🙂
    Ce fotografie minunată ! Un peisaj de basm, te aștepți să apară zânele și piticii 😀 Am fost și noi pe meleagurile acelea și ne-a fermecat frumusețea lor. Cel mai mult ne-a plăcut la Fântânele și ne-am propus să revenim, dar nu am reușit încă.

    • Călin spune:

      da, ştiu că mi se potriveşte, parcă mi-a mai zis asta cineva odată şi nu am zis că nu mi s-ar potrivi 🙂 .
      iar fotografia e făcută exact prin acea zonă, nu chiar la Fîntînele, dar pe aproape 🙂 . o zi frumoasă!

      • Zina spune:

        Multumesc ! Chiar a fost o zi frumoasa ! Am fost la opera si am vazut Cei patru Badarani (dupa piesa lui Goldoni). M-am bucurat de un plus de amuzament cautand sa-i identific in mintea mea pe cei patru cu personaje din blogosfera ! 😀

  4. […] Luna, Teo, Colțul cu muzică Like this:LikeBe the first to like this […]

  5. psi spune:

    şi mă mai laud că ştiu poezie românească… uite că asta îmi scăpase!
    mulţumesc, călin! zi bună să ai!

  6. Pishky spune:

    sa inteleg ca matinala aceasta reprezinta o revenire? Frumoase versuri.. iar melodia… nu mai spun! Bine ai revenit! Si iti multumim cu totii ca ne-ai facut dimineata mai frumoasa

  7. Luna patrata spune:

    Superba poezia,mi-a placut enorm. 🙂

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.