colţul cu rock clasic – 8

Posted: 09/01/2012 by Călin in colţul cu rock clasic, topurile din colţ
Etichete:, , , , ,

ei au cîştigat, prin urmare cu ei începem şi cu o piesă oarecum mai puţin cunoscută, cel puţin la noi.

sursa: youtube (user – masterofacdcsuckaS)

astăzi am ajuns ceva mai tîrziu cu muzica, lucru care se datorează în primul rînd zăpezii care s-a abătut peste Cluj de azi-noapte încoace; zăpada asta destul de moale, împreună cu dorinţa mea nebună de bulgăreală, m-au făcut să iau trei prieteni şi să ne bulgărim zdravăn, ca nişte copii de clasa a II-a sau a III-a; că după nici o oră fiecare din noi avea zăpadă şi în suflet, asta e o cu totul altă poveste, dar cel puţin mie mi-a picat tare bine.

dar, pentru că aici este vorba despre muzică, să ajung şi la ea. cum s-a votat în ediţia precedentă se poate vedea în imaginea alăturată, în care, după numele trupei, este trecut şi numărul de voturi pe care le-a strîns. „alegători” nu au fost tare mulţi, nici nu e de mirare, doar era început de an; cu totul au fost 16, cărora le mulţumesc pentru popasul prin „secţia de votare” şi pentru votul dat favoriţilor lor. nici la propuneri nu am stat grozav de data asta, nu au fost decît două, cele venite de la geanina şi de la dana, astfel că ambele se vor regăsi în această ediţie a topului. pe cale de consecinţă, pe lîngă cele două piese din fruntea clasamentului, interpretate de Creedence Clearwater Revival şi Pink Floyd, în această ediţie a topului mai regăsim piese aparţinînd trupelor Deep Purple şi încă o dată Pink Floyd. lista completă a pieselor, pentru care aştept voturile voastre pînă duminică (împreună cu propuneri pentru ediţia de lunea viitoare), o găsiţi puţin mai jos, urmată, ca de fiecare dată, de videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor. voturile voastre, ca şi în cursul săptămînii trecute, trebuie să includă doar piesa pe care o preferaţi dintre cele patru, în cazul celor de la Pink Floyd menţionînd neapărat titlul piesei. astea fiind zise, e vremea să vă las în compania muzicii; o seară şi o noapte senine tuturor!

  • Deep Purple – „Sometimes I Feel Like Screaming”
  • Pink Floyd – „Us And Them”
  • Pink Floyd – „High Hopes”
  • Creedence Clearwater Revival – „Have You Ever Seen The Rain”

sursa: youtube (user – nirvana1108)

sursa: youtube (user – picardposer)

sursa: youtube (user – vicmauuu)

sursa: youtube (user – masterofacdcsuckaS)

aş vrea să vă invit să citiţi aici un articol care mie îmi pare a fi cît se poate de pertinent şi de obiectiv, articol ce îi aparţine lui max peter. ţucu-vă!

la audiţie şi la vot îi invit şi pe: pandhoraa, ştefaniaoctocatstropi de sufletmellytheodoradiverseC.L.M., rokssana, schtielpsi-words, DAP, meşterul manole, luna pătrată, cristian dima, androxa, anastasia, cristi, gabryelle, mirela, cella, denisazinnaida, pisicaru, vultureşti, kadia, cammely, tiberiu, alexlili3d, ironic blonde, tu1074, lunabetelunaphozoneloredana, oana, napocel, bineînţeles că şi pe traficantul de hituri teo negură îl invit, dar nu numai pe ei, pentru că oricine este binevenit.

Comentarii
  1. marian spune:

    Teutonii astia de la Creedeance au compus multa muzica de calitate atat pentru ei cat si pentru altii.Cu „Proud Mary” a mancat pita si Elvis. Cat despre Iron Maiden…ii ascult de cate ori mi-aduc aminte…am vreo cateva CD-uri , { rusesti dar de buna calitate…in materie de efecte muzicale rusii pot rivaliza cu oricine pe acest Pamant} cu Iron , AC/DC ,Creedeance precum si turbatul ala de Alice Cooper .CCR mi-au placut de la bun inceput ..{.parca de prin ’70 nu ?} adaugandu-i la colectia mea muzicala din care azi nu mai am decat doua mp3-iuri cu „cateva” melodii

    • Călin spune:

      teutonii ăştia de la Creedence parcă-s americani, dacă nu m-am sclerozat eu (ar fi al dracului de devreme, aşa că vreau să cred că nu mi s-a întîmplat) şi au apărut pe la mijlocul anilor 60 într-o localitate obscură din California, El Cerrito parcă îi zice localităţii. eu muzica mi-o ţin pe un hard extern, că pe-al calculăreţului nu ar fi loc, iar mp3-uri sau mp4 am şi eu, sînt al naibii de bune cînd plec la drum 🙂

  2. marian spune:

    1] Creedeanceeeeee!!!!! Propunere…IRON MAIDEN!!!!!Cu ce vrei matale desi as prefera…”Sun and Steel” sau si mai bine „Flight of Icarus”

    • Călin spune:

      Creedeance să fie atunci, că nu pot eu să mă opun 🙂 . Iron Maiden s-a mai propus deja la ediţia asta, nu mergi cu „Fear Of The Dark”? nu de alta, dar aşa are mai multe şanse. zi faină să ai!

      • marian spune:

        Iron Maiden…merge orice …chiar si „Fear of the Dark” desii ” Die with you boots on ” sau „I’ve got the fire” se pot inscrie in acelasi registru fara mari probleme.

        • Călin spune:

          eu ştiu, dar o propunere care are mai mulţi susţinători, are automat mai multe şanse să ajungă în top. de-aia am întrebat 🙂

  3. oanaclara spune:

    Creedence Clearwater Revival – “Have You Ever Seen The Rain”

  4. Kadia spune:

    Creedence Clearwater Revival si sustin propunerea Danei “Fear Of The Dark”, Iron Maiden

    • Călin spune:

      dacă tot nu am somn, am notat şi votul, dar şi susţinerea celor de la Iron Maiden. am impresia că în vreme ce erai pe aici, eu mă plimbam prin Norvegia, Suedia, Elveţia şi multe altele „acasă” la tine 🙂 . o noapte senină!

  5. […] theodora0303, mirelapete, coltulcumuzica, […]

  6. phozone spune:

    Creedence Clearwater Revival – “Have You Ever Seen The Rain”

    O seara frumoasa!

  7. Dana Diaconu spune:

    Pink Floyd – “High Hopes” şi propunere „Fear Of The Dark”, Iron Maiden. A stat multe saptămâni în top, dar prea mi-era dor de ea! 😀

  8. lunabeteluna spune:

    hmm…vreau si eu zapada :(( intre timp, merg pe CCR.

  9. geanina spune:

    Ciaoooo…(sa mai zambesti putin) iaca am venit si cu propunerea…sper sa nu fie foarte tarziu:)

    zi faina….

  10. romanianstampnews spune:

    Votul meu: Deep Purple.

  11. […] calin vania cristi gabryellehelen lilli peter schtiel ruxandra theodora0303 vizual verovers […]

  12. […] Vultureşti, Mădălina, Colţul cu muzică, Luna, Teo, Elena, […]

  13. Teo Negură spune:

    Creedence sunt preferatii mei, Caline, indubitabil 🙂
    Sa ai o zi usoara!

  14. […] Elena,   Hidalgo,   Coltu,   Mirela,   Mesterul,   Plutacupaparude,   Madalina,   Innerspacejournal,  […]

  15. geanina spune:

    Ciaoooo…..votul meu merge la deep purple iar propunere nu am nici o idee…revin mai asa sa vad ce sustin ;). Seara faina…..

    • Călin spune:

      ciaoooo! 🙂
      saluturile tale cu multe de „o” în coadă reuşesc să mă facă să zîmbesc de fiecare dată. mulţumesc de vot şi te aştept să revii mai aşa 😉 . o dimineaţă faină (la mine e 2:30 imediat)!

  16. Lavi H. spune:

    iti las un zambet 🙂

  17. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  18. Mirela spune:

    Am ajuns și la această acasă virtuală a ta, că ne-am mai intersectat azi în mediile internautice, dar am fost și la bulgăreală: tu cu zăpadă solidă, eu cu bulgări pe jumătate lichizi! E zăpadă la Cluj, asta e important! Și Pink Floyd, care uite, stă aici cu două piese frumoase, din care aleg “High Hopes”.
    Seară faină și mâine încă o bulgăreală! 🙂

    • Călin spune:

      dacă va mai fi zăpadă, mai băgăm şi mîine o bulgăreală, că îmi era dor 🙂
      mulţumesc de popas şi vot, „High Hopes” să fie. o seară faină şi vouă!

  19. diverse spune:

    Creedence Clearwater Revival – “Have You Ever Seen The Rain”

    Seara placuta!

  20. Luna patrata spune:

    Creedence Clearwater Revival – “Have You Ever Seen The Rain”

  21. […] Androxa, Atlantisra, Carla,  Colţu cu muzică, Dallina, Darelia, G1b2i3, Gabrielle, George, Ioan Usca, Mirela, Rokssana, Schtiel, […]

  22. […] tuturor pinguitorilor (şi nu doar): Alecu, Alex, Coltu, Cosmin, G1B2I3, Gabriela Elena, Hidalgo, Luna Patrata, Mesterul Manole,  Mirela […]

  23. lili3d spune:

    Pink Floyd – High Hopes

    • Călin spune:

      dificil azi pentru fanii Pink Floyd, care trebuie să aleagă una din cele două piese 🙂 . mulţumesc pentru vot, o seară frumoasă!

  24. anastasia spune:

    Bună seara, Călin.
    Votul meu : „Us and them”, Pink Floyd.
    O seară frumoasă!

  25. Stefania spune:

    Buna Calin! 🙂

    Eu votez : Creedence Clearwater Revival – Have You Ever Seen The Rain

    O seara minunata iti doresc Calin ! 🙂

  26. psi spune:

    o adevărată încurcătură, călin… care dintre pink floyd să fie? rămân pe us and them.
    deci v-a ajuns şi pe voi zăpada. bun aşa! să sperăm că o ţine, pentru că dincolo de bucuria noastră şi pământul are nevoie de ea.

    • Călin spune:

      a ajuns zăpada, m-am bulgărit azi de mi-a ajuns zăpada şi-n suflet 🙂 . greu de ales între două ale celor de la Pink Floyd, dar pînă urmă te-ai descurcat 😉 . o seară faină!

  27. Mama mia ce mi-ai amintit: I see, the bad moon rising… 🙂

  28. Cristi spune:

    Votez piesa celor de la Creedence Clearwater Revival.

    Propunerea mea este Queen:

  29. rokssana spune:

    Pink Floyd – “Us And Them”

    bravo ca ai lasat copilul din tine sa se manifeste 🙂

    • Călin spune:

      copilul din mine se manifestă totdeauna cînd are chef, nu mă întreabă dacă are voie sau nu 🙂 . mulţumesc de vot, o seară faină!

  30. Zina spune:

    Creedence Clearwater Revival – “Have You Ever Seen The Rain”
    Sunt consecventă, după cum vezi ! 🙂

  31. Doru spune:

    Pink Floyd, The Division Bell, boier dumenavoastră …

    • Călin spune:

      boier dumneavoastră, iar sînteţi primul. a treia oară, dacă nu mă înşel 🙂 . dacă e The Division Bell, atunci e High Hopes. avem a mulţămi de popas şi vot. o seară frumoasă!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.