va fi un alt fel de roşu, galben şi albastru, unul mai potrivit pentru acest colţ cu muzică, iar cei care se fac „vinovaţi” pentru cele trei piese sînt Uriah Heep, Coldplay şi BZN. totuşi, pentru că este ziua naţională a României, voi încheia cu două piese româneşti, una aparţinînd lui Mircea Vintilă, cealaltă celor de la Pro Musica. să vă fie noaptea senină!

sursa: youtube (user – Metalvideos1972)

sursa: youtube (user –emimusic)

sursa: youtube (user – Alma122509)

sursa: youtube (user – 44Tita)

sursa: youtube (user – coldautumnrain01)

Comentarii
  1. Max Peter spune:

    Frumoasă şi originală ideea, chiar îmi place. Felicitări!

    • Călin spune:

      mă mai păleşte şi pe mine din cînd în cînd, nu foarte des, cîte o idee în moalele capului. uneori iese bine, alteori mai puţin, dar asta e…

  2. pisicaru spune:

    Suna frumos jocul cu creioane colorate. O zi faina.

  3. psi spune:

    tiii, da ce frumos ai colorat în seara aceasta! 🙂 frumos. mi-a plăcut mai cu seamă că bzn e ceva ce nu am mai ascultat de muultă vreme.

  4. Luna patrata spune:

    Foarte frumos ce ai facut tu aici…imi place Mircea Vintila cu piesa asta. 🙂

  5. […] Atlantisra, Carla, Colţu cu muzică, G1b2i3, Gabrielle, George, Ioan Usca, Mirela, Ragnar, Rokssana, Schtiel, Shayna, Theodora Rate […]

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.