Dacă e marţi, e întâlnirea săptămânală cu rock-ul clasic, iar pentru început vă propun să aruncăm o privire la votul ediţiei trecute, un vot relativ echilibrat, al cărui rezultat final îl puteţi vedea în imaginea din dreapta. Dire Straits, după câteva săptămâni bune petrecute în top, şi AC/DC, după una singură, vor lăsa locul altor piese în top, piese care li se vor alătura celor de pe primele două locuri, interpretate de Guns N’Roses şi Santana. La capitolul propuneri nu a fost aglomeraţie deloc, au fost doar două mari şi late, cele lăsate de slowaholic şi alexandra, astfel că piesele ce aparţin trupelor INXS şi Deep Purple intră la braţ în top. 16 voturi s-au adunat în urne la tura trecută, voturi pentru care le mulţumesc celor care şi-au făcut timp să treacă pe la „secţia de votare” şi să îşi spună părerea. Lista celor patru piese pentru care puteţi vota până luni o găsiţi ceva mai jos, urmată, ca de fiecare dată, de videoclipuri sau slideshow-uri ale acestora. Iar dacă s-a întâmpla să fie şi nou-veniţi, care nu au de unde să cunoască regulile celor cinci topuri de aici, pagina botezată Topurile din colţ cred că le oferă toate detaliile de care ar putea avea nevoie.

  • INXS – „Need You Tonight”
  • Santana – „Black Magic Woman”
  • Deep Purple – „Child In Time”
  • Guns N’Roses – “Knocking On Heaven’s Door”

sursa: youtube (user – INXSVEVO)

sursa: youtube (user – iConcertsTelevision)

sursa: youtube (user – deeppurpleos)

sursa: youtube (user – thepretenders)

Nu ar fi rău să vă faceţi timp să aruncaţi o privire şi pe la geanina, cella, luna pătrată, octocat, crisa, cristi, max peter, doru, melly, teo negură, meşterul manole, zinnaida, cammely, psi, rosedeny, anastasiaalt cer senin, freestar, ştefania, lili3d, pishkypretty wild, hijo de algo, ratzone, crisego sau indiferent

Comentarii
  1. Kadia spune:

    greu si de data asta, sa zicem INXS – “Need You Tonight” si sustin Kansas ca propunere.

  2. […] Coltul cu muzica Like this:LikeBe the first to like this. […]

  3. psi spune:

    seară bună, călin!
    votul meu merge către child in time….
    şi ascult (e cam târziu pentru propuneri)… kamelot – anthem

    • Călin spune:

      seară bună! Child In Time am notat la catastif. iar dacă e cam târziu pentru propuneri, putem măcar să ascultăm Anthem în duet 😉

  4. Doru spune:

    Child in time, boier dumneavoastră!
    Cele bune să se adune!

  5. anastasia spune:

    Deep Purple – “Child In Time”
    O seară frumoasă, Călin.

  6. Stefania spune:

    Santana – Black Magic Woman este alegerea mae, Calin si sustin, Aerosmith – Crazy !
    O zi frumoasa iti doresc, Calin, cu mult drag! 🙂

  7. Pishky spune:

    votul meu merge la deep purple!

  8. Cristi spune:

    Votez Guns si sustin Aerosmith. 🙂

  9. indiferent spune:

    Deep Purple – “Child In Time”
    … sustin „Layla” cu sau fara Eric Clapton 🙂
    O zi frumoasa si cat mai multe voturi !!!

  10. slowaholic spune:

    Cum pe INXS i-am propus eu si nu e frumos, o sa votez si de data asta tot cu Santana. 🙂
    Propun Aerosmith cu ‘Crazy’. 🙂
    O zi faina, Caline!

  11. Cand e episodul cu Gica Petrescu, Alexandru Jula si Luigi Ionescu,ca poate la categoria fosile si mumii poate as avea ceva de spus?:))Ups!

    • Călin spune:

      oarece vechituri vor fi joi, doar că cei enumeraţi de tine nu se prea regăsesc pe-acolo; pentru tine ar trebui să fac un top special, topul cu antichităţi 😉

      • Foarte bine, nu face discriminari pe criterii de varsta,trebuie sa ai si Topul lui Matusalem.:))Dar sectiunea „cantarea Romaniei” nu mai e de actualitate? Sa asculte si tineretul o Magistrala Albastra, un Trenul galben fara cai…Sa cultivam patriotismul, dom’le!:))

        • Călin spune:

          nu facem discriminări pe criterii de vârstă, dar partea cu cultivatul patriotismului mă depăşeşte; mai bine mă pun să cultiv nişte cartofi sau nişte porumb 😉

          • Da, da, cultiva porumb, fa pop corn, ca merge cu muzica , deci ramai in bransa ta.Si mai da-o naibii de dragoste de tara, mamaliga sa iasa buna, sa mearga sarmalele…:))

          • Călin spune:

            de unde atâta dragoste de ţară la o mega-corcitură ca mine? drept, am şi ceva sânge românesc, dar nu în exces, iar cu patriotismul stau prost de tot; dacă aş avea şi oareşce motive, poate că aş fi puţin mai patriot, dar aşa…

  12. alterego9221 spune:

    Santana imi place tare mult! Multumesc 🙂

  13. vacitim spune:

    Zi bună la dvs.! Am ascultat, Deep Purple m-a convins astazi 🙂

  14. CELLA spune:

    Santana – Black Magic Woman

  15. Andrei spune:

    S-a nimerit sa fiu si eu printre primii, asa ca propun si eu ceva tura asta, adica Derek and the Dominos cu Layla. Sa nu uit sa votez, am sa zic Santana. Zi faina!

    • Călin spune:

      da, s-a nimerit să fii între primii nu ştiu prin ce miracol, că de obicei eşti între ultimii 😉 . Santana şi Layla am notat, cu mulţumiri.

  16. Alexandra spune:

    Bau! Am o problema, ca doua din piesele propuse de mine sunt in top si nu stiu ce sa votez. Cum pe Santana i-am tot votat, acum merg cu Deep Purple. Si propun Kansas cu Carry On Wayward Son.

    Zi faina sa ai!

  17. romanianstampnews spune:

    Rămân la Deep Purple (deşi mă tentau şi cei de la Inxs), aşa că votez pentru „Child in Time”.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.