După cum v-am ameninţat ceva mai devreme, am adus şi topul cu muzică românească, iar mâine vor veni pe aici topurile cu „vechituri” şi cu muzică romantică. Ce şi cum s-a votat undeva la început de aprilie puteţi vedea în imaginea de alături, astfel că mai departe ne vor însoţi piesele interpretate de Vali Sterian şi Florin Chilian; şi pentru că mi-a fost o lene cruntă să număr şi propunerile care s-au făcut atunci, am să adaug două propuneri de la mine, adică Urma şi Phoenix. Ceva mai jos găsiţi lista completă a pieselor pentru care puteţi vota până luni inclusiv, iar ceva şi mai jos veţi găsi videoclipuri sau slideshow-uri ale acestor piese. Calitatea materialelor video nu depinde tocmai de subsemnatul, iau şi eu ce găsesc pe youtube, iar dacă în cazul unora aceasta lasă de dorit, am să vă rog să nu mă luaţi de urechi.

  • Phoenix – „Strunga”
  • Florin Chilian – „Zece”
  • Urma – „Buy Me With A Coffee”
  • Vali Sterian – „Cântec de oameni”

Dar…m-am luat cu vorba şi era să uit să le spun „La Mulţi Ani!” Alexandrelor şi Alexandrilor care dau pe aici, iar aşa ceva nu se face. Pentru ei, dar nu numai, o piesă care nu se integrează foarte bine în decor, dar nu am ce-i face…

sursa: youtube (user – EddieRevenge)

Revenind acum la topul nostru cu muzici autohtone, iată şi piesele care aşteaptă voturile voastre (cărora nu mă supăr dacă le ataşaţi şi câte o propunere pentru următoarea ediţie).

sursa: youtube (user – torpilo)

sursa: youtube (user – FlorinChilianVEVO)

sursa: youtube (user – b0rn2rock)

sursa: youtube (user – joker27ro)

Nu ar strica să treceţi şi pe la doru, octocat, zinnaida, memyselfandela, freestar, crisaa, schtiel, hijo de algo, ulise al II-lea, zamfir turdeanul, florina sau alt cer senin

Comentarii
  1. Andrei spune:

    Si am ajuns la al patrulea, unde votez Urma şi susţin…habar n-am ce. Hai sa-ncerc cu Hara 🙂

  2. rusescugeorge spune:

    Votez Valeriu Sterian si ca propunere o am pe Alexandrina .
    O zi cum ti-o doresti !

  3. […] şi pe la Călin , Teo sau Luna  să ascultaţi o muzică bună. Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the […]

  4. crisaa spune:

    Un vot și pentru Urma:)
    Seara senina de la mal de mare 😉

  5. Andreotti spune:

    Mmmmm…clasici și conservatori:)
    Să rupem șirul…
    Votez URMA și uite ce propun:

    Na!:)))))))

  6. psi spune:

    mă uit deja perpreşxă, nu pentru că nu ştiu ce să votez, aia e clar… ci pentru că nu ştiu ce propunere să susţin! toate-s fane!
    vot: phoenix- strunga, alegere uşoară, zic eu
    propunere: merg pe mâna lui cristi şi spun … nicu alifantis!

    seară faină la cluj! 🙂

  7. Stefania spune:

    Votez, Florin Chilian – Zece!
    O seara frumoasa iti doresc, Calin! 🙂

  8. indiferent spune:

    Votez cu Chilian … si las link la o melodie, care si ea merita alaturi de „Zece”:

  9. Peter spune:

    Neputând să-i votez pe cei de la Iron Maiden, mă opresc totuşi la Phoenix. 😉

    • Călin spune:

      vor fi şi Iron Maiden probabil cândva, dar mai acolo pe unde le e locul, adică la rock 🙂
      mulţămescu-ţi de vot, o seară frumoasă!

  10. Pishky spune:

    eu il votez pe Chilian iar ca si propunere :

  11. geanina spune:

    ehe!
    chilian cu zece! 🙂
    iar ca propunere …cant eu o piesa de cateva zile…asta e :

    seara faina!

    • Călin spune:

      vot pentru Chilian, propunere Laura Stoica. le-am notat amândouă, cu mulţumirile de rigoare. uite, mai ţine ceva, ca să diversifici repertoriul 🙂

  12. Cristi spune:

    Votez pe Phoenix. Propunerea mea este Nicu Alifantis.

  13. freestar9 spune:

    Phoenix – Strunga 🙂
    😉 Şi propun Hara – Lena

    • Călin spune:

      s-a notat votul pentru Phoenix, s-a notat şi propunerea (căreia i-am pus şi link, să o poată vedea şi alţii). mulţămes pentru amândouă!

  14. Zina spune:

    Zece ! 😀

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.