Ceasul arată ora 5, adică ora la care englezii servesc o infuzie de ceai, iar noi vom servi o infuzie de altceva; de fapt, treaba asta cu ceaiul de la ora 5 la englezi ţine mai degrabă de folclor, e un obicei care ţine de trecut şi nu prea are acoperire în ceea ce se întâmplă în zilele noastre. Lăsându-i pe englezi cu ale lor, eu vă invit, dacă tot e ora 5 (după cum arată, destul de aproximativ, şi ceasul din Turnul cu Ceas), după cum ne anunţă ceva mai jos Aphrodite’s Child şi Demmis Roussos, la o cană de ceai, care vă va fi servită, după preferinţe, de Nirvana (cu Pennyroyal Tea), The Police (cu Tea in the Sahara), The Who (cu Tea & Theatre), The Kinks (cu Have A Cuppa Tea) şi Led Zeppelin (cu Tea For One).

sursa: youtube (user – nyrainbow4)

sursa: youtube (user – 9Salvio4)

sursa: youtube (user – 64BOBHEAD)

sursa: youtube (user – Zebonka)

sursa: youtube (user – WhiteRose63)

sursa: youtube (user – ubludki)

Nu cred că se vor supăra max peter, zinnaida, luna pătrată, octocat, doru, teonegură, geanina, andreotti sau roxana dacă o să daţi o raită şi pe la ei.

Comentarii
  1. Andreotti spune:

    ceaiuri și ceaiuri, arome diverse…îmbietoare toate!
    Așa da Five o’clock!!!!

  2. Îmi plac toate, dar favoritul de departe este Aphrodite’s Child şi Demmis Roussos cu It’s five o’clock. Mi-a plăcut vocea lui Demmis Roussos întotdeauna, iar cântecul ăsta e printre favorite 🙂 Mulţumesc, îl rătăcisem pe undeva şi nu l-am mai auzisem demult.

    • Călin spune:

      noroc că mai bântui eu şi ajut amintirile să revină la suprafaţă 🙂 . o seară frumoasă să dea buzna peste dumneavoastră!

  3. Zina spune:

    Frumoase cântece. Preferatul meu este Tea in Sahara.

  4. Pishky spune:

    la ghiveci te pricepi, la ceai văd că te pricepi.. la muzică nu mai vorbesc… Ce să mai ești bun la casele oamenilor, fie și virtual !

  5. Peter spune:

    Era cât pe-aici să trec peste RSS-ul blogului, uite că m-am dezobişnuit… 😉

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.