Am rămas dator de miercurea trecută cu nişte piese ale trupei finlandeze Poets of the Fall, piese care sunt incluse pe albumele Revolution Roulette (2008) şi Twilight Theater (2010). De pe fiecare din aceste două albume am ales câte 3 piese, care sper să fie pe placul vostru; în ordinea în care le găsiţi mai jos, acestea sunt „Where Do We Draw the Line”, „Diamonds for Tears” şi „Fragile” (toate 3 de pe Revolution Roulette), respectiv „Dreaming Wide Awake”, „Change” şi „Heal My Wounds (de pe Twilight Theater). Mai spre seară nu ştiu cu ce voi veni pe aici, nu ştiu nici măcar dacă voi veni cu ceva (după cum mi se arată ziua de azi şi cele următoare, când s-ar putea să trebuiască să plec din nou în Târgu Mureş, nu-i exclus nici să mai dau pe aici numai pe sâmbătă), dar de a fi să vin, atunci voi aduce probabil ceva mai „zbuciumat”, după infuzia de romantism de acum.

sursa: youtube (user – poets4evar)

sursa: youtube (user – PoetsOfTheFallBand)

sursa: youtube (user – SaintExodia)

sursa: youtube (user – PoetsOfTheFallBand)

sursa: youtube (user – dejvCZ)

sursa: youtube (user – SadamBober)

Vă invit să daţi o raită şi pe la schtiel, luna pătrată, andreotti, octocat, chris, marius, max peter, lili3d sau doru

Comentarii
  1. „Love is peace when peace is fragile” – Mi-au plăcut mult!!! Chiar dacă am citat doar un vers, mi-au plăcut toate melodiile. Nu stiu dacă aş putea să aleg una. Noroc că nici nu trebuie 🙂 Multumesc pentru postare, oricum am văzut-o târziu, dar … şi eu am cam lipsit de pe aici un timp.

  2. geanina spune:

    si nu ai gusturi rele deloc! asta se stia :). mi-au placut catecelele de miercuri…
    zi faina…

  3. după Queen , Vama și Paramore , ei sunt trupa mea preferată 😀 foarte bună alegere 😉

    • Călin spune:

      după Queen, Dire Straits, Pink Floyd,…, ei sunt trupa mea preferată 😀 . la mine, Vama nu intră defel între preferinţe, chiar dacă în varianta veche îmi plăceau cât de cât; intră însă Iris, Phoenix, Celelalte Cuvinte şi muuulţi alţii. iar poeţii sunt între ei, undeva, că nu prea există o ierarhie la mine 🙂

  4. Iulia Kelt spune:

    cea mai bună alegere din toate cele care se puteau 🙂 POTF!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.