sursa: youtube (user – )

Dacă e miercuri, atunci e deja obişnuita întâlnire cu topul cu muzică romantică, iar dacă am început cu „Don’t Let Me Be Misunderstood”, probabil aţi înţeles că ediţia precedentă a fost câştigată de Joe Cocker, care a ajuns deja la 3 runde câştigate şi de care este foarte probabil să ne despărţim curând. Vorbe prea multe nu vor fi acum, au fost ceva mai devreme, între timp a cam secat izvorul. Clasamentul complet al celei de-a 16-a ediţii a topului îl găsiţi în imaginea de alături, iar din acesta rezultă că ne vom despărţi de Boyz ll Men şi de Wet Wet Wet. 17 voturi s-au strâns cu totul în „urnă”, voturi pentru care le mulţumesc celor care şi-au făcut timp să poposească pe aici şi să lase opţiunile lor. Mai departe mergem cu piesele de pe primele două locuri, piese care le aparţin lui Joe Cocker şi Igor Krutoy, cărora li se vor alătura pentru această ediţie propunerile venite de la vacitim şi Alexandra, fiecare cu câte doi susţinători, adică piese interpretate de Air Supply şi Scorpions. Lista completă a celor patru piese pentru care puteţi vota până marţea viitoare o găsiţi ceva mai jos, tot până marţi aştept şi propunerile voastre pentru următoarea ediţie, iar lista va fi urmată, ca de fiecare dată, de videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor. De mâine vom reveni probabil la program normal, cu topul undeva puţin după prânz şi cu ceva rock mai către seară, deoarece voi renunţa la porţia de versuri de la prânz, pentru că deocamdată nu mai pot scrie. Să vă fie tuturor noaptea senină şi blândă!

  • Scorpions – „Send Me An Angel”
  • Igor Krutoy – “You Are In My September”
  • Air Supply – „The One That You Love”
  • Joe Cocker – „Unchain My Heart”

sursa: youtube (user – ScorpionsVEVO)

sursa: youtube (user – dragosmaxx)

sursa: youtube (user – AirSupplyVEVO)

sursa: youtube (user – emimusic)

La o porţie de muzică romantică îi invit şi pe geanina, luna pătrată, vultureşti, cella, meşterul manole, lunabeteluna, peter, zinnaidacristi, sorin, dana, lili3d, qedeu, ironic blonde, psi-words, pishky, anastasia, denisaschtieloctocat, marius, oana clara, alex, melly, androxa, kadiadiverse, shogunu’, tu1074, bineînţeles că şi pe teo negură, dar oricine altcineva este binevenit aici.

Comentarii
  1. lunabeteluna spune:

    uof…nu mai am deloc timp nici sa scriu, nici sa citesc…printre franturi votez Joe Cocker, si sustin sinatra

  2. Ana spune:

    Eram convinsa ca o sa votez cu Scorpions, ca doar ce e al lor e al lor… Dar i-am acordat o sansa si uite ca le-a luat-o inainte… Votez cu mare drag Igor Krutoy – “You Are In My September” si iti multumesc ca mi-ai aratat o asemenea melodie frumoasa. 🙂 Zi frumoasa!

  3. androxa spune:

    Joe Cocker …Have a great day Calin ! 🙂

  4. Alex spune:

    Votez cu drag Scorpions. Melodia lor este o încântare. Şi celelalte îmi plac tare mult.
    Numai bine, Căline! 🙂

    • Călin spune:

      dacă votezi cu drag Scorpions, nu-mi rămâne decât să notez ca atare. mulţămescu-ţi de vot, numai bine şi vouă (în special îngerului ăluia mic)!

  5. […] dimineaţa! – – – – – – – – – – Luna, Colţul cu muzică, Teo Like this:LikeBe the first to like this […]

  6. Good old Joe for me too… 🙂

  7. anastasia spune:

    Igor Krutoy – “You Are In My September”
    şi susţin Strangers in the night .
    o seară frumoasă!

  8. psi spune:

    votul meu merge către… scorpions, iar propunerea mea este… nu-s deloc romantică în sara asta aşa că a fost greu de ales…

  9. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  10. lili3d spune:

    Joe Cocker în seara asta.

  11. geanina spune:

    ciaoooo
    votul meu merge la Scorpions – “Send Me An Angel”
    in rest , seara faina iti doresc 🙂

  12. […] Negura,  Innerspacejournal, Adelina, Coltu, Blogulise, Mesterul. Share this:DiggLinkedInRedditEmailStumbleUponPrintTwitterFacebookLike […]

  13. vacitim spune:

    Bună seara! Eu votez Air Supply 😀 si pentru că nu prea văd propuneri și oarecum se potrivește serii de azi, propun: Strangers in the night :

  14. crisaa spune:

    Un votic pentru Igor 😉

  15. Cristi spune:

    Votez cu Joe Cocker.

  16. Laura spune:

    Votez cu Scorpions. Imi aduce aminte de adolescenta si prima iubire:) (se pare ca este un lait motiv pentru mine asta cu prima iubire)

  17. diverse spune:

    Aleg Scorpions – “Send Me An Angel” 🙂
    Seara placuta!

  18. Luna patrata spune:

    Scorpions – “Send Me An Angel” ( consecventa mai sunt!) 😀

  19. Doru spune:

    Hop şi eu cu Igor Krutoy –“You Are In My September, boier dumneavoastră!

  20. romanianstampnews spune:

    Tura aceasta îi susţin pe Scorpions.
    Îţi las o piesă, nu-i propunere că nu aş clasa-o romantică, dar poate că merită ascultată.

  21. […] Alex, Coltu, Luna Patrata, Mesterul Manole, Shogunu, Ulise 45.958950 23.570869 Share […]

  22. CELLA spune:

    Scorpions – Send Me An Angel
    e IMNul meu personal 😉

  23. Scorpions –Send Me An Angel…daca-l gasesti pe inaripat, spune-i ca nu mai am nevoie,am deja unul 🙂 !

  24. Teo Negură spune:

    Sa fie Joe Cocker, desi nu e din toata inima, dar imi pare cel mai bun dintre ei 🙂

  25. phozone spune:

    Scorpions – “Send Me An Angel”

  26. Kadia spune:

    nu suntem in septembrie, dar imi place cum suna 🙂 Igor Krutoy – “You Are In My September”

    • Călin spune:

      nu ştiu dacă e chiar primul vot pe ziua de azi, dar, dacă nu mă înşel, este. mulţumesc pentru popas şi voturi, o seară frumoasă!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.