picătura de suflet – 68

Posted: 27/03/2012 by Călin in matinale
Etichete:, , , , , ,
Orice sărut

Orice sărut ajunge cu un capăt
dincolo de iubire. Iată – flori
pe-a căror scară de petale scapăt
ca soarele-ntr-o lume de culori.
Cu ce m-aleg e, poate, o părere ;
mai hrănitoare însă decât sunt
căpşunii, spicul, fagurii de miere
şi vinurile-ntregului pământ.
Şi mai severă : nu pot să m-apropii
adeseori decât încet, tiptil,
ca de un cârd de sperioase dropii,
de universul ei subtil.
E un imperiu transparent ce iese
din lucruri, şi le-aşează-ntr-un alt chip,
fie că-mi stau în faţă ca mirese,
fie că pier ca spumele-n nisip.
Acolo, mă cobor pe nişte trepte
de marmură şi vânt, şi mă scufund
printre contururile înţelepte
ale unei substanţe fără fund,
şi iarăşi mă ridic, să pipăi tâlcul
ce se desprinde din adâncul ei.
Iar vremea trece, resfirată-n pâlcul
cocorilor, vărsând pe răni ulei.
Şi doar acea alcătuire simplă
de forme şi de sunete-n azur
mai stăruie, fluidă, lângă tâmplă
purificând paragina din jur.
Orice sărut ajunge cu un capăt
dincolo de iubire. Dă-mi-l, deci,
cu soarele acum, să simt cum scapăt
în codrul dedesubt, fără poteci.

                       Ştefan Augustin Doinaş

sursa: youtube (user – kitaro2005)

Nu ar strica să treceţi şi pe la meşterul manole, zinnaida, luna pătrată, vultureşti, schtiel, geanina, teo negură, max peter, lili3d, marius bota sau vizualw

Comentarii
  1. crisaa spune:

    Hmm orice sărut….frumos 🙂 !! Și muzicuța aleasă este minunată!!! Kitaro este senzațional 🙂

  2. romanianstampnews spune:

    Cu ajutorul tău încep să descopăr frumuseţi pe care – trebuie să fiu sincer – nu prea le-am băgat în seamă.
    O zi minunată îţi doresc.

  3. […] Coltu’ cu muzica Teo Negura Luna Patrata Nice Nadalina Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like […]

  4. Luna patrata spune:

    Saruturi,soare,Kitaro… frumoasa atmosfera pe aici. 🙂

    • Călin spune:

      atmosfera de aici, de la „picături”, e oscilantă, aşa cum sunt stările mele; era să zic că e oscilantă ca sentimentele mele, dar asta ar fi fost o gogomănie imensă, pentru că sentimentele mi-s cumplit de constante 🙂

  5. QED spune:

    Buna de dimineata! Frumos inceput de zi. E soare, e racoare, dar este primavara.

  6. Doru spune:

    Am a mulţumi, boier dumneavoastră!

  7. daniela-catalina stan spune:

    ..constat ca sufletul tau este o ploaie de picaturi..
    O zi minunata sa ai!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.