colţul cu rock clasic – 14

Posted: 27/02/2012 by Călin in colţul cu rock clasic, topurile din colţ
Etichete:, , , , , , ,

sursa: youtube (user – QueenVEVO)

dacă am început cu „Somebody to Love” înseamnă că, pentru a nu mai ştiu cîta săptămînă, Queen a rămas pe primul loc în topul cu rock clasic. în imaginea alăturată găsiţi clasamentul complet al ediţiei precedente, despre care nu voi zice mai multe, pentru că astăzi şi aşa am destule de zis, deoarece de săptămîna viitoare vor apărea ceva modificări în cele cinci topuri cu care vă întîlniţi săptămînă de săptămînă aici. modificările care vor apărea nu sînt neapărat noutăţi, ele au mai fost prezente prin aceste topuri, iar acum, după ce am încercat şi alte variante, voi reveni la ele. concret, e vorba de două modificări:

  1. o piesă care va ocupa 4 săptămîni primul loc în top (indiferent că va fi vorba de săptămîni consecutive sau neconsecutive) va fi automat eliminată din top, existînd posibilitatea ca ea să revină în top doar după alte 4 săptămîni, în cazul în care va fi propusă;
  2. începînd de săptămîna viitoare vom reveni la propunerile făcute de vizitatorii blogului, dintre care vor fi alese piesele noi care vor intra în top; ca şi pînă la sfîrşitul anului trecut, piesele alese vor fi cele care se vor bucura de cei mai mulţi susţinători, iar în caz de egalitate va avea cîştig de cauză propunerea care a fost făcută mai devreme.

acestea sînt modificările care vor apărea aici de săptămîna viitoare, una din ele din dorinţa de a nu lăsa loc monotoniei să se instaleze (cred că în acest moment avem cel puţin o piesă care e de vreo 8 săptămîni în top), iar a doua din dorinţa de a face topul mai interactiv. acum, revenind la ceea ce se întîmplă astăzi în top, ne despărţim de Metallica şi Journey şi mergem mai departe cu piesele interpretate de Queen şi Kansas, cărora le-am pus alături pentru această ediţie două piese ce aparţin formaţiilor Deep Purple şi AC/DC. puţin mai jos găsiţi lista completă a celor patru piese pentru care puteţi vota pînă duminică, listă urmată, ca de fiecare dată, de videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor. să vă fie după-masa şi seara senine!

  • Deep Purple – „Highway Star”
  • Kansas – „Dust In The Wind”
  • AC/DC – „Highway To Hell”
  • Queen – „We Will Rock You”

sursa: youtube (user – myBeatclub)

sursa: youtube (user – KansasVEVO)

sursa: youtube (user – acdcVEVO)

sursa: youtube (user – queenofficial)

ţucu-vă!

vă recomand să treceţi şi pe la rokssana, zinnaida, cristi, doru, grupul „porcilor abjecţi”, dana, melly

Comentarii
  1. Colonelul spune:

    Votul meu merge la…
    Kansas – “Dust In The Wind”

  2. romanianstampnews spune:

    Eu zic Deep Purple, în detrimentul celor de la Kansas. Parcă îmi place puţin mai mult ceva mai dur acum.

  3. anastasia spune:

    m-ai omorât… 🙂
    Kansas!
    cum lipsesc puţin, îţi şi faci de cap! 🙂

    • Călin spune:

      nu îmi fac deloc de cap, doar încerc să aduc muzică bună pe aici 🙂 .
      am notat „Dust in the Wind”, vă mulţumesc pentru popas!

  4. Alexandra spune:

    Eu parca as fi tentata sa votez „Dust In The Wind”, parca imi place o idee mai mult decat restul. Gata, cred ca am fost peste tot. O zi faina sa ai!

  5. Pishky spune:

    Votul meu se zbate intre Queen, AC/DC si Kansas.. mi-ai creat o munca taaaare dificila si era cat p’aci sa renunt la a vota pentru ca nu ma puteam decide… asa ca pana la pana la urma am decis cu greu ca votul meu se va indrepta spre Kansas!

  6. geanina spune:

    ciao, ciao…
    si daca tot vorbim de stari, ziua tot in tonuri de maro a continuat asa ca starea mea e de Kansas – “Dust In The Wind” 🙂
    seara faina….

    • Călin spune:

      ciao, ciao!
      dacă a continuat tot aşa ziua, nu e tocmai bine, la mine a avut şi o parte frumoasă măcar. Kansas s-a notat, fie ca măcar seara să facă notă discordantă de restul zilei!

  7. Doru spune:

    Nu de absenţa notei discordante ar fi vorba, boier dumneavoastră, dar musai ca de voie bună AC/DC …
    Noapte lin-alină!

  8. […] Negura,  Innerspacejournal,  Zamfirpop,  Blogulise,  Filumenie,  Mesterul,  Coltu. Share this:DiggLinkedInRedditEmailStumbleUponPrintTwitterFacebookLike this:LikeBe the first to […]

  9. […] Blogeru, Cristian, Zamfir, Zina, tu1074 , Calin, Porcii abjecti, pandhoraa, Ciprian; Tudor; Pasiuni;Stafidutz; Neydamn; Laura; Romania Europeana; Diana; Lillee; Ionut; Bibabum; Diverse Comments comments […]

  10. rokssana spune:

    Deep Purple – “Highway Star”

    seara placuta !

  11. […] Atlantisra, Carla, Colţu cu muzică, Filumenista,Florina Lupa,  G1b2i3, Gabrielle, George, Ioan Usca, Lolita, Mirela, Max Peter, O […]

  12. diverse spune:

    Aleg Kansas – “Dust In The Wind” 🙂
    Seara buna!

  13. lunabeteluna spune:

    ma bucur ca revin propunerile…sustin in continuare Dust in the Wind. O seara chill!

    • Călin spune:

      Kansas s-a notat, mulţumesc de urare, e destul de chill seara, pentru că sînt vreo 4 grade sub zero la Cluj 🙂 . o seară frumoasă să ai!

  14. Zina spune:

    Queen – “We Will Rock You” Să- i votez repede, până nu-i scoți din competiție ! 😀

    • Călin spune:

      cu siguranţă vor mai fi ei prin topuri, vor mai fi propuşi, poate chiar cu această piesă; doar că dacă lăsam regulile care încă sînt în vigoare aveam şanse să îi găsim acolo, pe primul loc, tot anul, şi cred că ar fi fost puţin cam prea monoton. am mai notat un vot pentru Queen, vă mulţumesc pentru popas şi vot şi vă doresc să aveţi o seară frumoasă!

  15. Laura spune:

    Votul meu merge tot spre Queen!

  16. Lavi spune:

    sunt frumoase melodiile,
    primele 3 🙂
    astept sa vad ce propuneri o sa fie.

    • Călin spune:

      propuneri vor fi numai de săptămîna viitoare, săptămîna asta încă păstrăm regulile „vechi”, care datează de la începutul anului 🙂 . o seară frumoasă să ai!

  17. Cristi spune:

    Tot Queen! 🙂

  18. Luna patrata spune:

    Dispozitia mea de astazi este de Deep Purple, deci asta votez.

  19. djt3o spune:

    Caline, nu stiu ce bulibasa al asfaltului a turnat gropi cu canciocu’ pe autostrazile noastre… asa ca o iau pe aia spre iad, pe banda de cea mai viteza !
    Sa-ti fie saptamana luminata si sufletul imbucurat !

    • Călin spune:

      bulibaşe ale asfaltului avem destule, numai asfalt nu prea avem 🙂 . aşa că mai trecem un vot în dreptul lui „Highway to Hell” 🙂

  20. Alexandrina spune:

    AC/DC 100% sigura:)

    • Călin spune:

      uite încă un vot categorig pentru australieni. mulţumesc de popas, seară faină să fie pe la Ghent, pe acolo prin regiunea flamandă a Belgiei (sper că zic bine) 🙂

  21. marian spune:

    Doamne fereste !! Frateeee ce ai patit de ataci cu artileria grea ???AC/DC- Highway to hell fara disccutie chiar daca ….au sa ma-njure cei ce ca si mine de altfel le crapa boxele du pa Queen dar….ramane AC/DC . Lasa sa mai fie si-un lup mancat de….

  22. Dana spune:

    Clar curentul azi… sunt electrocutată la început de săptămână 😀 Zile faine să ai!

    • Călin spune:

      sper că eşti electrocutată doar la figurat 😉 . mai notăm un vot care merge către australieni atunci. zile faine şi ţie 🙂

  23. psi spune:

    astăzi am o stare de ac/dc aşa că votul meu merge către ei.
    săptămână bună să ai!

    • Călin spune:

      eu nu am nici o stare, de-aia am şi venit aşa devreme cu topul, dar voi nota că votul tău s-a dus către australieni. o săptămînă bună şi ţie!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.