colţul cu classic rock – 12

Posted: 13/02/2012 by Călin in colţul cu rock clasic, topurile din colţ
Etichete:, , , , , , ,

sursa: youtube (user – magdagc)

astăzi chiar nu am nici un chef de vorbă, aşa că o să vă rog să mă iertaţi dacă voi fi cît se poate de laconic. am început cu o piesă ceva mai puţin cunoscută a celor de la Queen, „Long Away”, aşa că probabil aţi înţeles că ei sînt cei care au cîştigat ediţia care tocmai s-a încheiat. că au cîştigat, nu mai este o mare surpriză, însă maniera în care au cîştigat este mai categorică decît oricînd. cu ocazia asta mai pot consemna o premieră, Uriah Heep este prima trupă din oricare din cele 5 topuri care „reuşeşte” să nu strîngă nici măcar un singur vot. aşa au decis cei 18 care şi-au spus părerea în secţia mea de votare (şi le mulţumesc tuturor pentru voturi), aşa că vom merge mai departe cu Queen şi Deep Purple, iar pentru ediţia de săptămîna asta le vom pune alături două piese interpretate de Jimi Hendrix şi Metallica. lista completă a celor patru piese pentru care puteţi vota pînă duminică o găsiţi ceva mai jos, iar ea este urmată, ca întotdeauna, de videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor. să vă fie săptămîna bună!

  • Jimi Hendrix – „All Along the Watchtower”
  • Deep Purple – „Smoke on the Water”
  • Metallica – „Enter Sandman”
  • Queen – „We Will Rock You”

sursa: youtube (user – HendrixVids)

sursa: youtube (user – errishar)

sursa: youtube (user – nicolas86uy)

sursa: youtube (user – queenofficial)

grupul „porcilor abjecţi” lansează o provocare pentru amatorii de fotografie, aşa că cei care vă simţiţi vizaţi sînteţi invitaţi să treceţi pe acolo

Comentarii
  1. […] KARMAPOLICE, colţul cu classic rock – 12 , Gabi, VANATOARE – Viața în imagini și cuvinte 28  , Fotografia lunii – februarie,   […]

  2. […] KARMAPOLICE, colţul cu classic rock – 12 , Gabi, VANATOARE – Viața în imagini și cuvinte 28  , Fotografia lunii – februarie,   […]

  3. marian spune:

    Frate eu sint un fel de rocker, suficient de batran pentru a putea afirma cu mana pe inima ca ,”Metalica” a fost , este , si va ramane formatia mea de suflet…la fel si cei de le Deep Purple. Jimmy Hendrix…nu poti discuta despre muzica daca nu aduci in memorie si acest NUME!Ce sa fac insa atunci cand am de ales intre acestia si….QUEEN ???Pai este simplu : aleg QUEEN -WE WILL ROCK YOU !!!

  4. anastasia spune:

    Deep Purple – “Smoke on the Water”
    o seară bună!

  5. diverse spune:

    Metallica – “Enter Sandman”

    Seara placuta! 🙂

  6. Xaba spune:

    Sa mai ascultam si muzica, nu-i asa?!
    Votez cu Metallica – “Enter Sandman”, si sa ai o seara buna!

    • Călin spune:

      să mai ascultăm! 🙂
      parcă e mai bine decît săptămîna trecută, cînd aproape toate voturile s-au dus la Queen, dar tot mai am de lucru ca să echilibrez situaţia. mulţumesc de popas şi vot, o seară frumoasă!

  7. romanianstampnews spune:

    Votez şi eu pentru Queen. Cred că merită în această „formaţie”.

  8. psi spune:

    iar eu mai spun o dată queen… şi săptămâna aceasta!
    seară bună la tine, să fie. cu sau fără vorbe cum ţi.e pe plac şi mulţumesc mult de muzica ce mi-ai lăsat-o la mine! 🙂

  9. Pishky spune:

    sa mai spun ca melodiile sunt frumoase ca de obicei? hmm.. cred ca te-am plictisit cu asta.. asa ca ma rezum doar la a vota cu Queen – “We Will Rock You”

  10. […] Atlantisra, Buceginatura, Carla, Colţu cu muzică, G1b2i3, Gabriela Cimpoca, Gabriela Savitsky, Gabrielle, George, Ioan Usca, Lolita, Mirela Pete, […]

  11. Lavi spune:

    multumesc pentru melodie 🙂 sunt curioasa sa vad cum e, asa ca am sa o ascult imediat.

  12. Luna patrata spune:

    Queen – “We Will Rock You”

  13. Laura spune:

    Greu…aproape imposbil…ce sa fie?ce sa fie? m-am repezit intai la Metallica, dupa aia la Queen, dar dupa ce le-am lasat sa se aseze votul meu merge la Deep Purple.

    • Călin spune:

      ediţia trecută, cel puţin din voturi, pare-se că a fost mult mai uşor, aşa că m-am străduit să fac ediţia asta ceva mai echilibrată, şi se pare că am reuşit 🙂 . mulţumesc pentru popas şi vot, o după-amiază frumoasă să ai la ţărm de Dunăre (sau de patinoar, pentru că probabil e îngheţată bocnă).

  14. wow all along the watchtower i love it

    • Călin spune:

      în sfîrşit un vot care merge către Jimi Hendrix! mulţumesc de popas şi vot, o după-amiază frumoasă (roz am înţeles că se poartă azi pe la voi 🙂 )!

  15. geanina spune:

    Ciaoooo…..
    de data aceasta votul meu merge la Metallica – “Enter Sandman” :).
    iar cheful de vorba cu siguranta vine mai pe seara :P…

    • Călin spune:

      ciaoooo!
      am mai notat un vot pentru metalici, cît priveşte cheful de vorbă, nu am habar dacă a veni, poate nu-i plac nici lui zilele de luni 😀

  16. […] NIMA,  KARMAPOLICE, colţul cu classic rock – 12 , Fotografia lunii – februarie,Spovedania  , Craiasa Zapezii…   ,BUCURESTII ANILOR ’50 […]

  17. Mirela spune:

    Simt nevoia de o schimbare, nu doar de vreme, ci si de muzica. Propunerile fiind foarte bune, aleg Metallica – “Enter Sandman”. Dupa amiaza linistita! 😉

    • Călin spune:

      ce îmi place mie cum ninge de ieri 😀 . i-am notat pe metalici, mulţumesc pentru popas şi vot. o după-amiază liniştită şi ţie!

  18. Cristi spune:

    Votez pe Queen! 🙂

  19. Dana spune:

    Metallica, fără prea multe cuvinte şi la mine azi!

    • Călin spune:

      şi tu eşti tăcută azi? ce ne-o mai pălit muţenia…poate pentru că o fi luni 😉
      „Enter Sandman” s-a notat, mulţămim de vot.

  20. Tury spune:

    Ió așé zâc:

    1-Queen – “We Will Rock You”
    2-Metallica – “Enter Sandman”
    3-Jimi Hendrix – “All Along the Watchtower”
    4-Deep Purple – “Smoke on the Water”

    • Călin spune:

      no dară, că te-ai schimbat la faţă, vecinuţule 😉 . de cînd nu ai mai dat pe aici s-au cam schimbat şi regulile, nu îmi mai trebuie decît preferata, şi pentru că ai pus-o taman în capul listei înţeleg că ar fi „We Will Rock You”. mulţam de popas, o zi faină!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.