sursa: youtube (user – emimusic)

-23 de grade; deschid uşa şi primul impuls e să o închid la loc, să mă duc la căldură şi să mă bag în pat; doar că, dacă m-am înhămat la ceva, nu mă opresc pe mine nişte amărîte de prea multe grade sub zero să îmi duc treaba la bun sfîrşit. era dimineaţa pe la 7:45, am ajuns acasă după vreo 13 ore, rupt de oboseală, cu un chef nebun să nu mai fac nimic, eventual să mă întind în pat şi să mă fac că m-aş uita la televizor. doar să mă fac, că oricum nu aş găsi nimic demn de văzut la dragele noastre televiziuni de doi bani.

dar am promis că voi aduce topurile la vremea lor, iar mîine e ziua în care trebuie să postez topul european, aşa că pe la 10:30 seara mă apuc voiniceşte de postarea asta, care ar trebui să apară mîine. şi care chiar va apărea mîine, dacă nu îmi pică scăfîrlia pe tastatură şi adorm aşa. ediţia precedentă a fost cîştigată de Enigma, iar clasamentul complet îl puteţi vedea în imaginea alăturată. despre felul în care s-a votat şi despre propunerile care s-au făcut aş avea tare multe de cîrcotit; poate e mai bine că-s obosit de nu mai văd bine, aşa măcar mă voi abţine de la cîrcoteli şi orice alte comentarii răutăcioase. prin urmare, avem rezultatul votului, iar asta înseamnă că mergem mai departe cu Enigma şi Mariza, cărora, dintre propunerile voastre, li se vor adăuga cele venite de la max peter şi de la cristi, adică piese interpretate de Axel Rudi Pell şi Modern Talking. lista completă a pieselor o găsiţi ceva mai jos, urmată, ca întotdeauna, de videoclipuri sau slideshow-uri ale acestora. să vă fie tuturor ziua frumoasă!

  • Axel Rudi Pell – „Come Back To Me”
  • Mariza – “Gente da minha terra”
  • Modern Talking – „You’re My Heart, You’re My Soul”
  • Enigma  – “Return To Innocence”

sursa: youtube (user – manowar7312)

sursa: youtube (user – MarizaHD)

sursa: youtube (user – ModernTalkingVEVO)

sursa: youtube (user – emimusic)

cam asta cred că e, cel puţin deocamdată. sîmbătă nu am idee dacă a fi să fie ceva postare, poate doar un un soi de ghiveci muzical, care probabil deja ştiţi ce înseamnă, aşa că nu mă mai întind la vorbă, că-i mai sănătos să mă întind în pat. totuşi, nu pot să mă abţin şi vă întreb aşa: care credeţi voi că ar fi piesa care nu înţeleg eu nicicum ce minune caută în topul ăsta (pentru că este una care chiar nu pricep ce caută aici)??? ţucu-vă!

la o porţie de muzică europeană îi invit şi pe vultureşti, teo negură, zinnaida, danacellagabryelle, luna pătrată, virtualkidgeanina, octocatC.L.M., pandhoraalavi-zu, androxa, psi-wordsrokssana, melly, ştefania, shogunu’, diverse, vizualw, anastasia, meşterul manolelili3d, lunabetelunaoana, phozone, dar nu numai pe ei, pentru că oricine este binevenit.

Comentarii
  1. Xaba spune:

    Buna dimineata!
    Axel Rudi Pell – “Come Back To Me”.
    Saptamana buna sa avem cu totii!

    • Călin spune:

      la mine a venit mai tîrziu dimineaţa, am dormit ca un urs, dar totuşi îţi spun „bună dimineaţa”! am mai notat un vot pentru Axel Rudi Pell; o săptămînă bună şi ţie!

  2. […] Gabriela Elena.Înarmare până-n unghii? Gabriela Savitsky.România, încotro? Recesiune colţul european – 10 Fluturi de zăpadă […]

  3. Teo Negură spune:

    De data asta e foarte usor: Enigma 😉 E… indubitabil, pentru mine 🙂 Week-end fain, Caline!

  4. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  5. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  6. […] Alexandru, Alice in WonderNet, Alicee Traveler, Ars aestetica, Aurora Georgescu, Bianca, Carmen, Călin,Cartim, Coolnewz, Costin Comba, Cristi Milla, dar și pe toți ceilalți iubitorii de arte și […]

  7. Zina spune:

    Axel Rudi Pell – “Come Back To Me”

  8. […] Teo, Luna, Dana, Colțul cu muzică Like this:LikeBe the first to like this […]

  9. Cristi spune:

    Chiar daca piesa cantata de Enigma este tot o propunere de-a mea mai veche, astazi o sa votez totuşi Modern Talking – “You’re My Heart, You’re My Soul”. 🙂

  10. anastasia spune:

    modern talkng… amuzant! 🙂
    rămân la Enigma.
    o seară frumoasă!

  11. […] a început la Mirela. Sunteţi invitaţi şi voi: Androxa, Atlantisra, Carla, Carmen, Child again, Colţu cu muzică, Convieţuire, Dallina, Daurel, De vorbă cu viaţa,  G1b2i3, Gabrielle, George, Incertitudini, […]

  12. […] ivanuska, hijodealgo, dana, zinnaida, coltulcumuzica, […]

  13. diverse spune:

    Aleg Enigma – “Return To Innocence”
    Seara buna!

  14. Stefania spune:

    Buna Calin !
    Eu votez Enigma – Return To Innocence !

    Un week-end de vis iti doresc Calin! 🙂

  15. romanianstampnews spune:

    Între Mariza şi Axel Rudi Pell cred că îl aleg pe ultimul. Uite că am ghinion să nu votez pentru ceva care-mi place în egală măsură.
    Hai, primăvară… 🙂

  16. lili3d spune:

    Votez cu Maritza.
    Nu ştiu care piesă caută nu-ş ce minune pe-aici!

  17. lunabeteluna spune:

    enigma…clar 😀

  18. […] Invitati: CARMEN Una dintre zilele ”acelea” MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE Excroco-milogo-amorosso! Miercurea fără cuvinte (38) Am căutat iubirea… Teo Negură.Constatare amiabila Ilustrată oferită cu 5, dar vândută cu 900 dolari! Principiul nondiscriminării (58) Vis de iarnă -Poveste parfumată miercurea fara cuvinte – 40 – amintiri PE DRUMURI DE MUNTE de Calistrat Hogaș – 2 – De la Văratic la Săcu I. (ubirea) E. (ori nu)* Comparație între trecut și prezent (ep.8): Primăria orașului Vatra Dornei (II) Ioan Usca.Recesiune roșu și negru, un strop de albastru indolent (pr)in sclipiri de geniu Ioan Usca.Iosif şi fraţii săi Leon Biju si Sébastien Bourdon, pictori nascuti in 2 februarie Gabriela Elena.Înarmare până-n unghii? Gabriela Savitsky.România, încotro? Recesiune colţul european – 10 […]

  19. marian spune:

    Initial era cat p’aci sa optez pentru cei de la ENIGMA { vremea de afara „te trage ” la ascultat genul asta de muzica , de baut , si de a incerca macar sa faci …sex} teutonii aia de la Modern Talking … nu-i gasesc potriviti cu gandurile mele ” murdare” { ganduri pe care baba mea …doar le banuieste …atunci cand viseaza ea…sau eu} asa ca fara sa mai iau in seama pe…Mariza , al voi vota pe Axel Rudi Pell cu a sa ” Come back to me” in care daca tin neaaparat gasesc suficiente indemnuri …erotice pe care sa nu fiu nevoit sa le „traduc” , babutzei mele.Zicea teo Negura ca vine spre Cluj . Ce se intampla , va reuniti toti ” Porcii abjecti ” ?Banuiesc ca nu te supara gluma mea de mahala bucuresteana inecata in zapada si frig ,asa ca-ti voi ura in continuare un weeek-end cat mai placut cu putiiinta!

  20. rokssana spune:

    Mariza – “Gente da minha terra”

  21. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  22. psi spune:

    votul meu merge către mariza, iar gândul mi-e la week-endul pe care îl aștept ca să mă răfuiesc în liniște cu virușii care m-au ajuns până la urmă!
    spor și zile bune să ai.

  23. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  24. geanina spune:

    Ciaoooo
    ce mai conteaza ce cauta, important e ca se afla 🙂
    votul meu merge la Mariza – “Gente da minha terra”
    zi faina…

  25. Dana spune:

    Bună dimineaţa, Călin! Un vot pentru Axel Rudi! O zi uşoară să ai!

  26. […] Colţul cu muzică, Mădălina, Teo, Luna, Dana Like this:LikeBe the first to like this post. […]

  27. Doru spune:

    Enya, boier dumneavoastră!

  28. Mirela spune:

    Ramane Enigma – “Return To Innocence”, chiar daca imi place si propunerea lui Max.
    Calin, spuneai ca vei face tu propunerile saptamana asta. 😉
    O zi mai buna sa ai! La primavara punem de-un picnic noi, clujenii, cu invitati, evident! Dar despre asta discutam noi…sa se faca mai cald! 😉

  29. Luna patrata spune:

    Buna dimineata, de data asta e simplu sa aleg. Enigma – “Return To Innocence”

    • Luna patrata spune:

      A, si inca ceva… am observat ca la postarea anterioara comentariul meu a ramas fara raspuns. Era ceva in neregula cu el?

      • Călin spune:

        da, era foarte în neregulă cu el un singur lucru 😉 . lipsa mea de timp, aia-i neregula, dacă te uiţi, multe au rămas fără răspuns şi voi încerca să răspund duminică.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.