muzici cuminţi de duminică

Posted: 29/01/2012 by Călin in muzici amestecate
Etichete:, , , , , , , , ,

Muntii Anzi, Ecuador sursa: http://wanderingamericantravelblog.blogspot.

mie mi se pare de-a dreptul indecent; mi se pare indecent să suni oamenii în sfînta zi de duminică la ora 9 şi ceva şi să bălmăjeşti la telefon ceva legat de muncă. e duminică, mama minunii, unii poate că ar vrea să doarmă ceva mai mult, să trîndăvească în pat pînă pe la 11-12 şi nicidecum să se gîndească la probleme legate de muncă. primul impuls a fost să arunc telefonul pe geam, dar m-am răzgîndit la timp, că el tot nu avea nici o vină. pînă la urmă, puteam foarte bine să închid telefonul sau să îl pun pe „silent” dacă vroiam să nu fiu deranjat. în pofida deşteptării care nu aş zice că mi-a priit, în momentul în care am deschis geamul şi gerul m-a pişcat de obraz mi-a venit şi buna dispoziţie. cam aşa trebuie să arate în viziunea mea o zi de iarnă, cu zăpadă din belşug, frig pătrunzător şi cer senin. şi dacă tot mi-a venit buna dispoziţie, poate nu ar fi rău să profit de ea pînă ce nu şi-a lua lumea în cap şi să postez ceva mai cuminte. iniţial m-am gîndit să adun aici ceva muzică de prin Anzi, dar între timp m-am răzgîndit şi va fi un fel de ghiveci şi de data asta, ghiveci muzical ce conţine trei piese cu rezonanţă andină, „Kokopellis Dream” (Cusco), „El condor pasa” (Inti Illimani), „Machu Pichu” (Quilapayún), urmate de „The Lands Beyond” (Medwyn Goodall), „Mirage” (Kitaro), „If I Could Tell You” (Yanni) şi „Twenty Eight Parallel” (Vangelis). muzici cuminţi la ceasul ăsta prin colţul meu cu muzică, muzici numai bune pentru o zi pe care v-o doresc frumoasă şi senină tuturor!

sursa: youtube (user – klassikstyl)

sursa: youtube (user – thonny1)

sursa: youtube (user – kuxoland13)

sursa: youtube (user – vetulshz)

sursa: youtube (user – gabidra1)

sursa: youtube (user – borhany1979)

sursa: youtube (user – Djasper321)

eu zic că nu are cu ce vă dăuna un popas pe la grupul „porcilor abjecţi”, peter, geanina, luna pătrată, rokssana, teo negură, zinnaida, dana, meşterul manole, vultureşti, octocat, androxa, cristi, pandhoraa, anastasia, melly, pisky sau vizualw

Comentarii
  1. C.L.M. spune:

    ce linistitoare sunt unele!:) Noapte senina sa ai!:D

  2. […]   Madalina,   Mesterul,  Coltu,   Alecu,  Fewstuff,   Zamfirpop, Mirela,    Teo Negura. Share […]

  3. daniela-catalina stan spune:

    Pentru ceea ce a mai ramas din aceasta duminica, ganduri bune pe o muzica inaltatoare:)

  4. Dana spune:

    @Calin
    Apropo de telefonul tau… Eu, in sfanta zi de duminica lucrez… Chiar si in ziua petrecareata de sambata lucrez. Asa ca nici nu mi se pare ceva iesit din comun un telefon. In rest, frumoasa muzica 🙂 Si sa ai o duminica linistita (ce a mai ramas din ea) 🙂

    • Călin spune:

      da, Dana, te cred că lucrezi duminica, dar la mine ultimele zile de lucru de săptămîna trecută s-au terminat pe la 11-12 noaptea, ba chiar şi după miezul nopţii. şi mă mai aşteaptă două la fel, şi nu-i vorba de zile normale de lucru, de 8 ore, că ar fi frumos, dar încep pe la 9-10 dimineaţa şi ţin 12-14 ore…
      o duminică frumoasă şi ţie (sau o „felie” de duminică, pentru că prea mult nu mai e din ea)! 🙂

  5. Cristi spune:

    Apropo de telefonul tau… Mi-am amintit de anul de gratie 2010, luna ianuarie, ziua 1, cand am fost la serviciu, program 8 – 12. 😛

  6. Doru spune:

    Vangelis Papathanasiou m-a uns pe suflet, boier dumneavoastră!

  7. Peter spune:

    Te salut, Călin! Ai făcut o selecţie de piese foarte frumoase, liniştitoare, tocmai potrivite pentru duminica asta geroasă. Toate văd că sunt însoţite de peisaje care de care mai frumoase, îmbietoare la privit.

    • Călin spune:

      după o deşteptare mai brutală, m-am liniştit scoţîndu-mi nasul pe geam şi m-am gîndit să rămîn la ceea ce punea mintiuca mea la cale de ieri, adică ceva mai cuminte, mai potrivit pentru o zi liniştită de duminică. o zi faină să ai!

  8. Teo Negură spune:

    Buna dimineata spre buna amiaza, Caline! 🙂
    Cunosc experienta asta cu telefonul care te trezeste cand ti-e lumea mai draga 😀
    Dar daca ziua a inceput sa-ti para faina, e de bine. Stai sa-ti bei cafeaua, si sa vezi apoi 😉
    Sa ai o zi numa’ buna, „coltosule”! 😛

    • Călin spune:

      m-am trezit de mai bine de două ceasuri, dar încă nu-s treaz de-a binelea. şi nu am strop de cafea în casă, ceea ce e foarte grav, ar trebui să institui stare de necesitate. oricum, pînă mă pun la somn, am vreme să mă trezesc 😀 .
      o zi bună să ai şi tu!

  9. […] Teo, Luna, Colțul cu muzică […]

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.