sursa: youtube (user – Nocaro)

a cam început o perioadă de foc la mine, o perioadă în care voi fi prins cu nu ştiu cîte proiecte pe care le am de coordonat şi care va ţine probabil pînă la sfîrşitul săptămînii ce vine. perioada asta de foc va însemna o prezenţă mult mai discretă din partea mea prin lumile virtuale, postări încropite la ceasuri tîrzii din noapte, cînd ochii mi-or fi prin papucii de casă, vizite mai rare pe la alţii şi răspunsuri mai întîrziate la mesaje. e, pînă la urmă va trece şi asta, dar, de parcă nu era destul asta, am mai constatat că mai sînt o grămadă de lucruri de pus la punct în „cocină”, că blogul de acolo e ca un copil fără mîini şi fără picioare, că mai avem multe lucruri de aranjat prin curtea noastră. dar cumva le vom face şi alea, nu ştiu dacă în timpul cel mai scurt cu putinţă, dar pînă la urmă tot le vom pune cap la cap. dacă tot am pomenit de „porcii abjecţi”, chiar v-aş invita să treceţi şi pe acolo, Max Peter a scris ceva destul de interesant astăzi.

ajungînd şi la muzică, dacă am început cu Ben E. King, probabil aţi înţeles că el a fost cîştigătorul ediţiei precedente, urmat îndeapropae de Louis Armstrong. ultimele două locuri au revenit lui Marvin Gaye şi Arethei Franklin, aceştia părăsind împreună topul. în ediţia de astăzi, pe lîngă piesele care au ocupat primele două locuri în precedenta ediţie, piese interpretate de Ben E. King şi Louis Armstrong, regăsim propunerile venite de la Mirela şi de la Dana, adică piese interpretate de Janis Joplin (că tot se împlinesc azi 69 de ani de la naşterea ei) şi The Byrds. lista completă a pieselor, pentru care aştept voturile voastre pînă miercuri inclusiv (împreună cu propuneri pentru următoarea ediţie, fireşte), o găsiţi ceva mai jos, iar ea este urmată de videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor. voturile, aşa cum e de mai bine de două săptămîni, trebuie să includă numai piesa pe care o preferaţi, iar propunerea trebuie să fie şi ea una singură (fie o propunere proprie, fie susţinere a unei alte propuneri făcute anterior) şi trebuie să fie o piesă care să nu fi fost lansată mai tîrziu de 1970. astea fiind zise, poate că ar fi vremea să vă las în compania muzicii. să vă fie noaptea senină!

  • Janis Joplin – „Me And Bobby McGee”
  • Louis Armstrong – „What A Wonderful World”
  • The Byrds – „Mr. Tambourine Man”
  • Ben E. King – „Stand By Me”

sursa: youtube (user – m0thman666)

sursa: youtube (user – sanny6667)

sursa: youtube (user – aukwanho)

sursa: youtube (user – Adriancit0)

la audiţie, dar şi la vot, îi invit şi pe rokssana, pandhoraa, ştefanialuna pătratăcella, mellyoctocat, theodoradiverse, geanina, psi-wordsmeşterul manolestropi de suflet, androxa, anastasiazinnaida, cristi, vultureşti, bianca, vizualw, kadiaoana, lili3d, alt cer seninnapocel, peter, lunabetelunaphozone, bineînţeles că şi pe traficantul de hituri teo negură îl invit, dar nu numai pe ei, pentru că oricine este binevenit.

a, să nu uit să le mulţumesc celor care îmi dau like-uri în virtutea inerţiei, dintr-un reflex pe care nu îl înţeleg. azi, cum simt eu nevoia să fiu mai al dracului cîteodată, am făcut un mic experiment şi am publicat nişte versuri care nu-s neapărat pe gustul meu. că le-am publicat, ar fi una, dar le-am publicat în engleză, albaneză şi olandeză. după ce le-am postat, le-am „plantat” şi pe facebook, după care am aşteptat să vină like-uri. şi bineînţeles că au venit, cu care ocazie am priceput cît de mult citesc cei care m-au cadorisit cu like-urile respective. le mulţumesc din inimă, dar aş prefera un alt tip de comportament, adică aş prefera să citească şi abia după aceea să dea like, dar numai dacă le place postarea. postările de pe facebook le-am şters, numele celor care au dat acele like-uri din reflex chiar nu contează, dar postarea am lăsat-o pe blog, e cea dinaintea acestui top, intitulată „experiment”. chiar v-aş ruga să vă uitaţi peste ea, să vedeţi dacă înţelegeţi ceva şi să îmi spuneţi dacă vă place. aşa-i că-s naşpa?

ţucu-vă!

Comentarii
  1. Peter spune:

    Eu votez cu Armtrong, dacă nu e prea târziu.

    • Călin spune:

      pînă miercuri se tot poate vota, cît timp o regăseşti în meniul din stînga la „Aci poţi vota” înseamnă că nu-i prea tîrziu 😉 . Armstrong s-a bifat, mulţumesc pentru vot.

  2. diverse spune:

    The Byrds – “Mr. Tambourine Man”

    Zi placuta!

  3. Kadia spune:

    Ben E. King – “Stand By Me”
    Sper sa nu te superi pe mine, dar cititorii tai sunt tare melancolici, tot incerc sa „imping” ceva mai vesel in coltul asta invechit si nu reusesc 😦 Te ascult in general dimineata la cafea si toti tanguitorii din topul asta ma deprima 🙂 Nu zic nu, imi plac, dar aici concentratia este cam mare 😀
    Deci, propun: Lets twist again (1961) – Chubby Checker

  4. Altcersenin spune:

    bucuria lui de a trai viata, de a canta, zambetul inconfundabil pe 32…
    Louis Armstrong
    si sustin propunerea lui psi
    cele bune!

    • Călin spune:

      s-au notat amîndouă. azi poate că mi-ar prinde bine şi mie măcar o fărîmă din acea bucurie de a trăi… mulţumesc de popas, o seară faină!

  5. Luna patrata spune:

    Janis Joplin – “Me And Bobby McGee”

  6. Zina spune:

    Să rezolv întâi cu votul ! Ben E. King – “Stand By Me”

    Felicitări pentru experiment, ne este de folos tuturor, fie pentru a aprecia just valoarea like-urilor primite, fie pentru a ne simți să citim înainte de a da click !

    Spor la lucru, să termini cu bine ceea ce ai de făcut !

  7. Mirela spune:

    Buna, buna dimineata Călin!!!!!
    Aseara am dansat in familie si o vom face si maine, dupa periplul de…CAFEA!Asta ca sa imi „motivez” absenta si chiar asa este. 😉
    Am sarbatorit-o ieri pe JANIS, aici, la tine, si in sufletele noastre, asa ca a fost si este…JANIS!
    Sustin propunerea lui Cristi.
    Sa ai o zi foarte buna si cu adevarat frumoasa! 🙂

  8. pisicaru spune:

    Votez Ben E King suna frumos . O zi faina.

  9. geanina spune:

    Ciaoooooo
    votul meu merge la The Byrds – “Mr. Tambourine Man” 🙂
    iar propunere…

    o noapte faina….

    • Călin spune:

      ciaoooooo! 🙂 (ai ajuns la un record de şase de „o” 😀 )
      iar m-ai prins treaz, aşa că nu îmi rămîne decît să bifez un vot pentru The Byrds şi să trec la catastif propunerea ta. mulţumesc de popas, o noapte faină şi ţie!

  10. marian spune:

    Frate Calin, care-i treaba cu ” Porcii Abjecti „? Cine sint tipii?

    • Călin spune:

      o mînă de oameni 🙂 ,unii pe care îi deranjează minciuna, ipocrizia, măştile. ăla cu ideea (cum le zice la ăia cu idei???) am fost eu, dar insulta a primit-o altcineva. scrie pe blogul „porcilor”, la pagina „De ce?”.

  11. marian spune:

    Ce dracu sa mai este de discutat? JANIS JOPLIN!!!Si sustin pe Cristi in propunerea pentru melodia celor de la The Righteous Brother, insa numai pentru melodie nu si pentru formatie.Pai astia au lansat melodia ca master direct pe film …nimic dintr-un concert initial si direct.Melodia este Dumnezeiasca { si de asemenea imaginile de film….ca tot imi place mie Demi Moore} insa s-o auzi interpretata de Elvis imediat dupa ” Oh Carol” intr-un concert din ’75 …..inebunesti nu alta!

    • Călin spune:

      dacă zici că nu mai e nimic de discutat, nu mai discutăm şi într-o tăcere mormîntală notăm un vot pentru Janis Joplin şi o susţinere pentru The Righteous Brothers. mulţam de vot, noapte liniştită!

  12. Dana Diaconu spune:

    The Byrds și o susținere pisicească! 🙂

    • Călin spune:

      notat Mr. Tambourine Man, notat şi susţinerea (care nu mai ştiu ce e, dar la cît îs de varză acum, nu-i de mirare); oricum, cînd fac socotelile, dau eu peste ea. noapte senină la Sibiu! (că la Cluj e cu ninsoare 🙂 )

  13. Pishky spune:

    mno ce sa spun.. timpul le rezolva pe toate… nu trebuie sa te suprasoliciti.. blogul ramane aici… poti sa mai iei pauze pentru treburile celelalte… cat despre experimentul de dupa melodii ce pot sa zic… nu trebuie sa critici oamenii( unii dau like din instinct..).. fiecare e asa pentru ca de… asa-i structurat genetic.. nu-l mai schimba nimeni…iar votul meu merge la Louis Armstrong

    • Călin spune:

      ştiu că blogul rămîne aici, dar ăsta-i „blog cu program” 🙂 . 5 topuri pe săptămînă, plus Pink Floyd (cît a mai fi, adică vreo 8-9 weekend-uri), iaca se fac 6 zile din 7. experimente de soiul ăsta oricum voi mai face, sînt chiar interesante; pe lîngă asta, nu îmi place „fabrica de like-uri” de pe facebook ;).
      în concluzie, am notat Louis Armstrong, mulţam de vot, o noapte senină să ai!

  14. C.L.M. spune:

    melodia cu what a wonderful world ma unge la suflet! 😀 te pup dulce ca sa nu te mai superi pe mine 😀

  15. Teo Negură spune:

    Intre Janis si Louis, azi ea, de ziua ei, dar mi-e aproape imposibil sa discern intre cei doi, Caline…

  16. anastasia spune:

    Amstrong votez şi-mi place propunerea lui cristi.
    o seară frumoasă!

  17. Laura spune:

    Votez Ben E King:)

    • Călin spune:

      vai, ce îmi faceţi…de cîştigă iar, nici nu ştiu cu ce melodie de-a lui voi mai începe 🙂
      mulţumesc de popas şi vot, o seară frumoasă!

  18. Doru spune:

    Ben E. King – Stand By Me, boier dumneavoastră!

  19. psi spune:

    seară bună tuturor!
    votul meu merge către louis armstrong, iarăşi, iar propunerea mea din această seară… hmmm…. ştiu! pentru că suntem la doar câteva zile de la semnul naşterii lui eminescu (păcat că ziua lui a trecut aproape neamintită) vin cu o vechitură din anul 1969, mondial – atât de fragedă.
    să ai spor în tot ce faci.ne vei găsi aici! 😉

    • Călin spune:

      s-a notat şi votul, s-a notat şi propunerea, care e o premieră pe aici, piese româneşti încă nu au fost propuse la „vechituri”; dar, cum vîrsta corespunde, nu am nimic de obiectat.
      de plecat nu plec nicăieri, numai prin Cluj o să bîntui, dar a fi o perioadă al naibii de plină; da’ mă descurc eu, am avut proiecte mult mai grele pînă acum, care acopereau toată ţara, şi tot nu am dat-o în bară ;).

  20. lili3d spune:

    Louis Armstrong

  21. rokssana spune:

    Ben E. King – “Stand By Me”
    si mai vin sa sustin vreo propunere faina…
    chiar ma intrebam care-i faza cu experimentul 🙂 am aflat acum…deci nu te bronzeaza „like-urile” 🙂 🙂

  22. CELLA spune:

    JANIS JOPLIN !!!
    seară bună
    trec acuşi să-ţi ‘cenzurez’ versurile:)
    aici ‘dau liked’ cînd apreciez munca omului şi, cum am mai zis, nu caut şi nu-mi asum ‘reciprocităţi’
    cred că-i aiurea să ai hoarde de amici pe fb fapt pt.care sunt şi-acolo extrem de selectivă
    cu 2-3 excepţii, că-s veche acolo de pe vremea cînd mai nimeni n-avea fb, n-am amicii de pe blog, de la birou şi neamurile :)))
    acolo am alte criterii pentru alăturare
    seară bună!

    • Călin spune:

      eram aproape sigur că Janis vei spune şi mă bucur că nu m-am înşelat 🙂
      facebook-ul mi se pare că a devenit un fel de fabrică de like-uri şi reciprocităţi aberante, pe care nu prea reuşesc să le înţeleg; de-asta am şi făcut experimentul ăsta, pe care îl voi mai repeta din cînd în cînd, chiar dacă am să îi dau o altă formă.
      mulţam de vot, seară bună să fie şi la tine!

  23. Stefania spune:

    Buna Calin! 🙂

    eu votez: Ben E. King – Stand By Me

    O noapte linistita iti doresc Calin! 🙂

  24. Cristi spune:

    Votez pe Ben E. King, iar propunerea este The Righteous Brothers. 🙂

    • Călin spune:

      bag de seamă că vrei să îi aduci înapoi pe The Righteous Brothers; totuşi, nu ai găsit o trupă cu un nume mai scurt? îmi era şi mie mai uşor cînd scriam la top.
      mulţam de vot şi propunere, seară faină să ai!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.