sursa: youtube (user – ThePoliceVEVO)

dacă ieri nu aveam chef, azi parcă m-a pălit o bombă în moalele capului; cum să scap de senzaţia asta nu am habar, nici măcar nu sînt convins că vreau să scap de ea. deocamdată  o să încerc să mă tratez luînd o scurtă pauză, asta însemnînd că pînă luni nu mai pun piciorul pe aici. pînă atunci vă las cîte un ghiveci muzical atît pentru astăzi, cît şi pentru mîine. pentru azi, înafară de Sting şi The Police, cu care aţi dat nas în nas ceva mai sus, ingredientele ghiveciului au mai fost aduse de Lifehouse („Hanging By A Moment„), Billy Joel („We Didn’t Start The Fire„), Arcade Fire („Ready to Start„), Bon Jovi („It’s My Life„), Men At Work („Who Can It Be Now„) şi Midnight Oil („Beds Are Burning„). weekend frumos să aveţi! ţucu-vă!

sursa: youtube (user – LifehouseVEVO)

sursa: youtube (user – billyjoelVEVO)

sursa: youtube (user – ArcadeFireVEVO)

sursa: youtube (user – BonJoviVEVO)

sursa: youtube (user – nzoz1981)

sursa: youtube (user – MidnightOilVEVO)

Comentarii
  1. geanina spune:

    :)….asa tare te-a palit!? du-te, trateaza-te si ne vedem luni cu chef:)! weekend placut….

    • Călin spune:

      la halul în care ninge în Cluj, cred că nu mai merg nicăieri, că numai rămînem înzăpeziţi pe undeva 🙂 . weekend plăcut şi ţie!

  2. C.L.M. spune:

    Ar trebui sa mai adaugi la titlul blogului: Coltul cu muzica BUNA! :*

    Zi faina :X pup.

  3. Pishky spune:

    ieeeeeeeeeei.. am cu ce sa ma delectez pe ziua de azi… bon jovi :X suuper melodii!

  4. Iulia Kelt spune:

    le iau la rând și le ascult pe toate… că tot sunt în mood de muzică multă și bună! 😀

  5. Lavi H. spune:

    Sper sa revii 🙂

  6. rokssana spune:

    timp placut si vreme frumoasa…weekend de vis sa ai Caline 🙂

    • Călin spune:

      vremea e foarte faină şi am un chef nebun să mă iau şi să mă duc undeva; cum azi nu mi s-a arătat, rămîne pe mîine 🙂 . zi frumoasă şi ţie!

  7. […] , zina , lunapatrata , carmen , calin , cristi ,vania , romanianstampnews 44.437711 26.097367 Rate this: Share […]

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.