Drum de seară -17 – în lipsă

Posted: 04/11/2011 by Călin in drum de seară
Etichete:, ,

subsemnatul nu va fi pe aici cîteva zile bune, însă m-am gîndit c-ar fi frumos să pregătesc cîte ceva care să fie publicat în lipsa mea. nu am habar cînd mă voi întoarce, cel mai probabil luni către seară, iar atunci cînd voi reveni voi răspunde mesajelor venite de la voi. pentru că nu am foarte mult timp la dispoziţie pînă cînd trebuie să plec, fără alte introduceri sau comentarii am să vă invit la cea de-a doua parte a plimbării prin Trieste, care va fi urmată mîine şi de o a treia, oarecum diferită de primele două. să vă fie noaptea senină!

sursa video: youtube (user – danepaole)

Comentarii
  1. […] OanaClara  ,Minoki, Max Peter  , pandhoraa  , Rokssana  , Xaba, Clipe de Cluj, Alice, Androxa, Călin, Luna […]

  2. […] Amza,Călin, Daurel, G1b2i3,  Gabrielle, George,  Gina, Ioan […]

  3. pandhoraa spune:

    cand afara sunt doar culori ruginii,albastrul verzui al marii aduce amintirea verii foarte aproape 🙂

  4. […] Y, Blackwater, Carmen, Cartim, Costin Comba, Cristi Milla, Dan Văideanu, Daniel Rus, Daurel, Călin+Florin, Fosile şi pietre, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Ivanuşka, Maricica, Max Peter, Mirela Pete, […]

  5. Mirela Pete spune:

    Minunăţie de Adriatică, marea mea preferată! Mi-e dor de Trieste, mi-e dor de marea de mătase albastră. Mulţumesc pentru plimbare, un weekend frumos! 🙂

  6. […] Clipe de Cluj, Vania, Alice, Androxa, Călin, Aurora , Zinnaida,  Napocel, Carmen,Rokssana, Dictatura Justitiei, CELLA, […]

  7. Doru spune:

    Drumu-n drum bun, boier dumneavoastră!

  8. […] Abisuri,  Alice, Androxa, Atlantisra, Carla, Carmen, Carmen Amza, Călin, Daurel, G1b2i3,  Gabrielle, George,  Gina, Ioan Usca, Lolita, Perspective, Peter, Ragnar, […]

  9. Shayna spune:

    Ce frumos ca nu ai uitat de plimbarea de seara! 🙂 Uite, chiar mi-a placut mult de tot asta, m-ai facut sa zambesc toata acum.

  10. […] napocel, mirela, colectie, calin, ragnar, peter 44.437711 26.097367 Rate this: Share […]

  11. Melly spune:

    Superbe peisaje!
    Multumesc pentru plimbare! 🙂

    • Călin spune:

      nici nu mai ştiu despre care plimbare era vorba; ba da, era a doua cu Trieste; dacă ţi-a căzut bine, atunci şi-a atins scopul plimbarea asta 🙂

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.