Drum de seară – 13

Posted: 31/10/2011 by Flo in drum de seară
Etichete:, , ,

Dacă o fi cu noroc sau cu ghinion că am revenit taman la al treisprezecelea drum de seară, nu ştiu; dar…iată-mă-s! Din ce am văzut eu pe aci, drumurile pe care vi le-a propus Călin au fost mai prin Europa, drumuri mai urbane, mai asfaltate decât au fost cele pe care vi le propusesem eu până atunci. Dar acum s-a terminat cu binele şi cu asfalturile, ne reîntoarcem în sălbăticie, pe poteci de munte. Pentru azi ne mai plimbăm puţin prin British Columbia, un stat deosebit de frumos şi de sălbatic, urmând ca în zilele următoare paşii să ne poarte probabil prin alte state canadiene; vedem noi pe unde!

Ţucu-vă!

sursa: youtube (user – enrichmond)

Comentarii
  1. pisicaru spune:

    Doar cu gindul si cu pozele frumoase putem ajunge pe aceste meleaguri. O zi faina.

  2. Shayna spune:

    Nu am lipsit de la nicio plimbare, asa ca sunt aici.. 🙂 Doar ca vorbesc mai putin.

    • Călin spune:

      dacă Flo nu v-a răspuns azi (că a fost toată ziua la şcoli şi seara la Al di Meola), o să vă răspund eu, că m-am adunat de pe coclauri 🙂 . apreciem plimbăreţii, cu atît mai mult pe cei constanţi 🙂

  3. […] Innerspacejournal,  Coltu’,  Supravietuitor,  Ioan Usca,  Napobloghia,  g1b2i3,  Gabriela Elena,  Linkping,  Florina,  Filumenie,  Blogulise,  Zamfirpop,  Marin,  Mesterul,  Teo Negura. […]

  4. geanina spune:

    mi-a facut mare placere sa vad asa locuri minunate! multumesc:)

  5. Peter spune:

    Ce apă! Privită de la luciu, pare că-i de lapte… Dar şi câtă zăpadă… (pe asta nu o prea iubesc…)

  6. […] Ana, Androxa, Atlantisra, Carla, Carmen, Carmen Amza, Călin, G1b2i3, Gabrielle, George, Ioan Usca, Mirela, Ragnar, Rokssana, Schtiel, Shayna, Supravieţuitor, […]

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.