Christmas Songs 2015 finalaȘi uite așa, aproape fără să ne dăm seama, am ajuns și la ultima întâlnire cu Best Christmas Songs 2015. Dacă v-a plăcut, puteți să îmi spuneți; puteți să îmi spuneți și dacă nu v-a plăcut, că nu-i cu supărare. Iar în funcție de ceea ce îmi veți spune ne vom întâlni sau nu ne vom întâlni la anul cu fratele lui din 2016.

Uitându-mă la distribuția semifinalelor mă întrebam cum ar fi să avem o finală în care Enya să fie prezentă cu 3 piese, Jethro Tull cu două și încă ceva pe lângă. Doar că nu a fost să fie, pentru că voturile au făcut în așa fel încât avem șase nume diferite în finală. Jethro Tull, Lynyrd Skynyrd, The Moody Blues, Wham!, Enya și Queen  sunt cele șase nume, pe care le găsiți în imaginea de mai sus, dar și în videoclipurile și slideshow-urile care urmează. Și pe care le mai găsiți încă o dată în formularul de vot din finalul postării, unde va trebui să vă desemnați preferata dintre cele șase. Iar asta trebuie să faceți până joi la ora 15, când închid secția de votare, pentru că nu vreau să mă prindă Crăciunul numărând voturi. Care este cel mai frumos cântec de Crăciun desemnat de voturile voastre veți putea afla tot mâine, dar mai spre seară, când voi veni și la colindat 🙂 .

sursa: youtube (user – Marcusvdgg71)

sursa: youtube (user – casual29)

sursa: youtube (user – Bob Barry)

sursa: youtube (user – WhamVEVO)

sursa: youtube (user – André de Carvalho)

sursa: youtube (user – Ermanno Gandolfi)

 

 

 

Comentarii
  1. Crisa spune:

    venit , votat …plăcut 🙂 , so…eu, îl voi aștepta cu drag pe fratele lui 2015 în 2016 🙂

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

