Christmas 3Intenționam să las să treacă 2015 fără topul de Crăciun, dar nu tot ceea ce intenționez eu se împlinește. Absența topului nu ar fi însemnat și absența muzicii în perioada următoare, doar că ar fi fost adusă într-un alt ambalaj. Având însă în vedere că există voci care spun că așteaptă acel top cu muzică de Crăciun, a cărui a cincea ediție ar urma să se întâmple în perioada următoare, îmi rezerv dreptul să mă mai gândesc vreo două zile la ce va fi și cum va fi pe aici în perioada următoare.

În primul an al topului am avut doi câștigători, Enya și Queen, cu Christmas Secrets și Thanks God It’s Christmas, în 2012 a venit rândul trupei Trans Siberian Orchestra, cu Christmas Eve/Sarajevo, în 2013 am avut din nou două piese pe primul loc, adică Dream Child (A Christmas Dream) cu Trans Siberian Orchestra şi Christmas Card from a Hooker in Minneapolis cu Tom Waits, iar în 2014 piesa ce a câștigat topul a fost The Little Drummer Boy în interpretarea lui Bob Seger. Și dacă tot am făcut această trecere în revistă a câștigătorilor din anii trecuți, exact în compania lor am să vă las, iar ce se va întâmpla în următoarele săptămâni am să vă anunț în timp util, adică vineri sau sâmbătă.

sursa: youtube (user –Relaxing & Romantic Music)

sursa: youtube (user – Ermanno Gandolfi)

sursa: youtube (user – Atlantic Records)

sursa: youtube (user – musicvideospartnine)

sursa: youtube (user – MissHonaloochie)

sursa: youtube (user – Halfshell)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

