Știu, lumea nu mișună azi pe bloguri, preferând să iasă la un grătar, dar pentru că eu fac parte dintr-o specie aparte, care preferă să iasă la iarbă verde atunci când sunt șanse să nu fie grătargii prin preajmă, mă aflu și azi la datorie. Și vă aduc niște muzică în ton cu ziua de azi, iar piesele vă las să le descoperiți singuri.

sursa: youtube (user – jigowatts)

sursa: youtube (user – Razvan Bolba)

sursa: youtube (user – Stuart McWaters)

sursa: youtube (user – Warner Bros. Records)

sursa: youtube (user – Joe Jabon)

sursa: youtube (user – RushX11XhsuR)

Comentarii
  1. Crisa spune:

    frumos rău 1 mai-ul pe la tine 🙂

  2. racoltapetru6 spune:

    Eu am fentat grătaru’ și am rămas la datorie și azi! 😉

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

