8 de martie

Posted: 08/03/2015 by Călin in d-ale mele
Etichete:, , ,

Inspirația nu-i tocmai punctul meu forte în aceste zile, iar la urări pompoase/siropoase nu m-am știut nicicând. Și decât să trântesc niște formulări serbede sau niște ziceri care să aducă vag a poptămășisme, prefer să pun laolaltă un braț de flori pentru toate doamnele/domnișoarele ce trec pe aici, din care fiecare să își aleagă ce îi place. Și dacă tot ziceam că nu mă pricep la mesaje pompoase, kilometrice, am să vă zic simplu La Mulți Ani!.

Comentarii
  1. Crisa spune:

    eu m-am topit după lalele 🙂 și spun senkiu de urare 🙂

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

