un fel de playlist

Posted: 08/02/2015 by Călin in muzici amestecate
Etichete:, , ,

Cam lungi pauzele între aparițiile mele pe aici, dar nu prea am ce-i face. Când nu-s pe drumuri, sunt ocupat și când nu sunt ocupat, sunt pe drumuri. Ca și astăzi dealtfel, când voi fi undeva în Apuseni, unde se întâmplă un concurs de sănii trase de atelaje de câini, adică ceva de la care nu aș lipsi pentru nimic în lume.

Și pentru că ceasul este destul de înaintat și ar cam trebui să mă pun la somn, având în vedere că dimineață mă trezesc cu noaptea în cap, nu mă mai apuc să caut acum vreun subiect pentru postare sau vreun sărbătorit din această zi și optez pentru varianta mai comodă. Asta înseamnă în cazul de față că veți găsi mai jos un fel de playlist pe care l-am făcut cu ceva vreme în urmă, care numără ceva mai bine de 30 de piese, între care vor fi și piese cu Madrugada, Gotthard, The Deep Dark Woods, Beseech. Care sper să vă placă măcar în parte, dacă toate nu s-a putea.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.