Trebuie musai obligatoriu să vă las și astăzi ceva muzică, mai ales că în următoarele trei zile, când oi fi mai mult prin Bihor și Sălaj, e foarte puțin probabil să apuc să mai pun piciorul pe aici. Și am să vă las niște nume care nu au mai fost în veacul vecilor prin acest colț, nume de care m-am împiedicat în această dimineață bântuind pe youtube. Care dimineață înseamnă fix pe la prânz, că mi-a trebuit să stau până aproape la 5 dimineața ca să văz live o etapă de sărituri cu schiurile de la Sapporo. Dar să vă zic cum îi cheamă pe cei pe care îi găsiți mai jos, adică fix The Minus 5, Teenage Fanclub, Elbow, Buffalo Tom, Camper Van Beethoven și The Decembrists, după care nu îmi rămâne decât să vă las în compania muzicii. Și ar mai fi fost și altele, dar m-am gândit să nu vă stric cu totul duminica 🙂 .

sursa: youtube (user – theminus5official)

sursa: youtube (user – MarkTurver1990)

sursa: youtube (user – Polydor)

sursa: youtube (user – himiko03)

sursa: youtube (user – emimusic)

sursa: youtube (user – thomyorke74)

 

 

Comentarii
  1. kenzaurbo spune:

    f. fain, n-ai stricat nimicA. 🙂 gaselnite sau outsideri mai degraba, pt.ca desi suna bine, n-au multe vizualizari. uite: Minus vs Lumineers(Ho, Hey)- doua mii contra o suta de milioane si zau daca nu-mi place mai mult Minus, si nu doar pt. ca n-o stiam.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

