Gin Blossoms

Gin Blossom – sursa foto aici

Când vine vorba de muzică, eu funcționez pe bază de obsesii. Cei care mă cunosc, știu prea bine asta. Am avut o perioadă când ascultam în delir Uriah Heep, o alta când ascultam doar White Lion, alta când am ascultat doar Johnny Cash și aș mai putea continua cu enumerarea asta până mai către seară. De dată mai recentă sunt Madrugada, Midnight Choir, White Bufallo sau The Black Heart Procession.

Dar nu despre fostele obsesii este vorba aici, că de ele să zicem c-am scăpat. Vorbim despre viitoarele, pentru că se anunță o recoltă bogată în perioada următoare. Bântuind eu prin tenebrele youtube-ului am dat ieri peste două trupe care, la o primă ascultare, îmi plac și au mari șanse să ajungă în lista obsesiilor mele. Nu vă zic decât că se cheamă Vertical Horizon și Gin Blossoms, și nu vă zic pentru că nu aș vrea, dar deocamdată nu știu nici eu mai multe. Și în continuare vă las să-i ascultați. Și eventual să îmi și ziceți dacă v-au plăcut au ba.

sursa: youtube (user – Bhalu)

sursa: youtube (user – 100popsongs)

sursa: youtube (user – Summer Time)

sursa: youtube (user – GinBlossomsVEVO)

sursa: youtube (user – merrymyu97)

sursa: youtube (user – Queenenigma)

Comentarii
  1. kenzaurbo spune:

    nu suna rau, parca cei de Vertical mi-au placut mai mult.
    obsesia e boala, iar cand vine vorba de muzica e exclus ca doar e arta :D, insa unele formatii, piese necesita sa insisti un timp mai indelungat asupra lor, musai adica. :)) asa fac si io uneori.
    fain Colțu’ tau.

    • Călin spune:

      e, chiar în boale nu o dau, e ceva ce trece, să le zicem preferințe de moment, care moment e mai lung sau mai scurt.
      mulțam de popas, ești oricând binevenită pe aici!

      • kenzaurbo spune:

        multam si io de muzici. 🙂 de la psipsina stiu de Colțu’ tau si, curioasa ca o japoneza, chifla d-aia impletita cu mac :)), ti-am scormonit piesele.
        app. de … insistente pe aceeasi tema muzicala, io si acum (re)ascult Blue Foundation -sunt mare amatoare de alternativ, indie – iar Blue m-a surpins placut.

        • Călin spune:

          dacă ești amatoare de indie și alternativ, ai nimerit destul de bine pe aici. cel puțin în ultima vreme aproape numai așa ceva am avut. și dacă tot ți-au picat cu tronc Blue Foundation, iaca bonus 🙂

          • kenzaurbo spune:

            fain bonus, mai ales intro-ul. 🙂 daca tot mi-au picat cu tronc, m-am apucat … metodic, nu altfel:)), sa le ascult piesele. ce mi se pare remarcabil chiar este ca sunt versatili, nu aduce o cantare cu alta, la acesti albastri.
            totusi, si io tot Bonfires as fi ales ca piesa reprezentativa, la fel cum la Imagine Dragons, Demons, desi unii( oameni de muzica) ziceau ca e timpul sa trec mai departe.

          • Călin spune:

            la Imagine Dragons nu mai știu eu, că îmi place și asta

          • kenzaurbo spune:

            io zic ca vrei sa … complici lucrurile, care, de altfel, is f. simple :)) – dragonii nu pot visa decat la demoni. 🙂
            cand am zis ca tre’sa trec mai departe, era o figura de stil a unor prieteni de radio, insa mie imi plac dragonii si le-am ascultat piesele. 30 lieves o mai ascult , poate pt. ca aduce a joc rece, in povesti cu fantome. 🙂
            mai, da’de maimute inghetate, dar dezinvolte n-ai zis nimic??? Artic Monkeys( unii zic ca-s no one , indie(ne) . :))

          • Călin spune:

            nu zic, că maimuțele au mai fost pe aici, dimpreună cu Of Monster and Men și muuuuuulți alții 🙂

  2. romanianstampnews spune:

    Câteodată nu le ai pe-alea „bune”. 😀 😀

  3. Crisa spune:

    așa obsesii să tot ai 😛

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

