sursa foto: aici

După cum am promis, mai trec pe aici să mai las niște muzici, asta atunci când timpul e mai generos cu mine. Și cum se anunță zile în care voi fi mai mult pe drumuri, m-am gândit că ar fi frumos să las câte ceva și pentru cei care îmi vor trece pragul. Inițial am vrut să mă opresc la Soul Asylum, dar s-a întâmplat să mă „împiedic” zilele trecute de o trupă de indie-rock/folk ce sună tare bine, astfel că Soul Asylum vor mai avea de așteptat.

The National se cheamă trupa în cauză, s-a înființat în 1999 în Cincinnati, Ohio, iar în prezent își desfășoară activitatea în Brooklyn. Alcătuită din Matt Berninger (vocal), Aaron Dessner (chitară și clape), Bryce Dessner (chitară), Scott Devendorf (bas) și Bryan Devendorf (percuție), formația a lansat până în prezent 6 albume, ultimul dintre acestea, Trouble Will Find Me (lansat în 2013), fiind nominalizat în 2014 la Premiile Grammy pentru cel mai bun album de muzică alternativă. Iar de aici încolo voi lăsa muzica să vorbească, iar piesele pe care le-am ales sunt Sea of Love, Karen, Graceless, I Should Live in Salt, I Need My Girl, Slow Show si About Today.

sursa: youtube (user – The National)

sursa: youtube (user – Absurdists)

sursa: youtube (user – TheNationalVEVO)

sursa: youtube (user – Q on CBC)

sursa: youtube (user – TheNationalVEVO)

sursa: youtube (user – Christopher 30 71)

sursa: youtube (user – xristosbrelok)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

