Elvis-Presley

sursa foto: aici

Dacă este 8 ianuarie, ne aducem aminte de cel care se năștea în urmă cu exact 80 de ani în Tupelo, Mississippi. Ce s-a scris despre Elvis Presley (pentru că despre el este vorba) de-a lungul vieții lui, dar și după, nu poate încăpea probabil într-o singură bibliotecă. Dar în toate acele cărți și publicații sunt doar vorbe, iar despre cel care a fost un pionier al rock-and-roll-ului cel mai bine vorbește muzica ce ne-a lăsat-o. Iar dacă sunt destule cântece de-ale lui care sunt destul de cunoscute și în zilele noastre, eu am ales să mă opresc azi la câteva mai puțin cunoscute, iar acestea sunt Is It So Strange, Thinking About You, Tomorrow Never Comes, True Love Travels On A Gravel Road, If I Were You, Soldier Boy și  You’ll Think Of Me.

sursa: youtube (user – Mondibaby)

sursa: youtube (user – anna8elvis)

sursa: youtube (user – 1wolfiesLady)

sursa: youtube (user – Klemen Finkšt)

sursa: youtube (user – AdemPresley)

sursa: youtube (user – daniellenelvis)

sursa: youtube (user – anna8elvis)

 

Comentarii
  1. Marian spune:

    Sarut mainile boierule 😉 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boierul …tot boier !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In ceea ce ma priveste am inceput aniversarea inca de luni 5 Ianuarie insa azi…..FORJEZ STATIA PANA I-oR LUA FOC CIRCUITELE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mi-am avertizat vecinii { noroc ca TOTI sant plecati la munca azi , a cum 🙂 } inca d e saptamana trecuta ….practic d e cand a inceput 2015 desii tipii ma stiu de aproape doisprezece ani d e cand m-am mutat in vecinatatea lor ca-s dus cu nervii din cap , atunci cand vine vorba despre 8 Ianuarie si chiar de 16 August si despre ELVIS in general . Coane , respectele mele , esti printre putinii ce si-au amintit de The King dintre cei ce detin un blog ce s e doreste de cultura muzicala : FELICITARI si…SARUT MANA BOIERULE 😉 !!!!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

