Anul ăsta chiar nu am fost deloc grăbit, am lăsat să treacă ceva timp până am reapărut pe aici, iar pauza pe care mi-a luat-o cred că mi-a prins bine. Și pentru că nu știu ce să zic și cu ce ar fi mai potrivit să încep anul pe blog, vom intra direct în pită. Prin urmare, muzică 🙂 .

sursa: youtube (user – Violet Road)

sursa: youtube (user – NettwerkMusic)

sursa: youtube (user – Son Of The East)

sursa: youtube (user – Vance Joy)

sursa: youtube (user – secretcityrecords)

sursa: youtube (user – NettwerkMusic)

Comentarii
  1. psi spune:

    la mulți ani.
    cu mulțumiri pentru tot ce am plantat împreună în anul ce a trecut și cu multă muzică bună și anul acesta.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

