Când nu am alte activități cultural-educative în program și mai dă peste mine câte o zi din aia în care chiar nu am nimic de făcut, cum s-a întâmplat ieri, mă mai pun pe săpat. Nu, nu e vorba de săpat șanțuri, tunele și altele din aceeași categorie, la mine asta înseamnă căutat muzică. Așa am dat peste multe nume interesante, cum ar fi Madrugada, Takida, The Midnight Choir, The Broken Family Band sau Cornerstone, ca să nu amintesc decât 5 dintre ele.

Și cum ziceam, ieri a fost exact o astfel de zi, în care nu aveam nimic în plan, astfel că am luat la purecat internetul aducător de muzică. Întâi am dat peste canadienii de la The Wooden Sky (al căror nume inițial a fost Friday Morning’s Regret), iar de la ei până la The Deep Dark Woods nu a fost decât un pas, că doar sunt din aceeași țară. Ce cântă ei este un amestec de indie și folk, ba pe alocuri se mai găsește și ceva alternative country, în special la ultimii. Și pentru că muzica zic eu că e cartea de vizită cea mai bună a cuiva din acest domeniu, vă invit și pe voi să-i ascultați.

sursa: youtube (user – Gavin Gardiner)

sursa: youtube (user – runforlife7)

sursa: youtube (user – Chris Lyons)

sursa: youtube (user – runforlife7)

sursa: youtube (user – TheVerveFan)

sursa: youtube (user – runforlife7)

sursa: youtube (user – The Wooden Sky)

sursa: youtube (user – Six Shooter Record)

 

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

