Vocea României mele

Posted: 13/12/2014 by Călin in d-ale mele
Etichete:, , , , , ,

Nu-mi place Pavel Bartoș. Pentru simplul motiv că e mai papagal decât papagalul pensionarei de la etajul 2. Oana Tache în schimb e perfectă. Perfectă dacă vrei să omori un show de televiziune. Prin urmare, erau întrunite toate condițiile să nu mă uit defel la Vocea României anul ăsta, mai ales că nu mă dau în vânt după genul ăsta de show-uri.

Doar că într-o seară, mai pe la începutul show-ului în cauză, aflându-mă eu în transhumanță prin sufragerie, unde televizorul era deschis, am auzit o voce. Și, fără să îmi dau seama, m-am pus cuminte în fotoliu și am ascultat. O voce care m-a impresionat până la lacrimi (și nu-i o figură de stil, deși nici titlu de glorie nu-i).

Și uite așa m-am apucat să urmăresc în fiecare vineri emisiunea în cauză, ca să văz ce se mai întâmplă cu fata asta de la Maramu, cu vocea desprinsă parcă dintr-o altă lume. Și a tot mers mai departe, dar aseară s-a oprit. Nu s-a oprit pentru că nu ar fi meritat să meargă mai departe, s-a oprit pentru că cei care au votat (adică cei de acasă) au zis că Tiberiu a fost mai bun. N-a fost. Nici pe departe. Poate până la genunchi să-i fi ajuns, dar nu mai sus. Și nu zic asta pentru că nu îmi place Tiberiu, că-i chiar fain feciorul ăsta, dar alegerea de aseară mi s-a părut cea mai neinspirată de care a avut parte până acum. Și acuma, dacă tot ai ajuns în finală în dauna celei mai bune voci din show-ul ăsta, Tiberiule dragă, ar fi cazul să faci cumva să le bați pe cele trei cu care vei fi în finală. Dar pentru mine câștigătoarea va fi tot cea pe care o găsiți mai jos.

sursa: youtube (user – globula neagra)

Comentarii
  1. […] mai acum o săptămână aici că Tiberiu Albu, dacă tot a ajuns în finală la Vocea României, ar fi făcut tare bine să […]

  2. marinelam spune:

    Sunt de acord cu tine în legătură cu Pavel Bartoş. Poate şi cu ce spui despre Oana, dar trebuie să recunoşti că, pe lângă toţi păpuşeii şi toate piţi de până acum, ea măcar reuşeşte să spună ceva. În altă ordine de idei, este fenomenală fata asta, sora ei şi toată familia din care face parte.

    • Călin spune:

      nu știu, mie chiar nu mi se pare deloc potrivită Oana; parcă nu se potrivește deloc în peisaj, pare rigidă, nu zic că nu zice absolut nimic. doar că nu o văd deloc potrivită pentru așa ceva, acolo trebuie o persoană mai dezghețată, mai naturală, spontană. la ea se vede că totul e pregătit, aranjat, regizat, ori asta nu prea e de efect. cât despre fetele astea trei, sunt fenomenale câteștrei 🙂

  3. indiferent spune:

    Si preferata mea a fost. Chiar imi pare rau ca nu o vad si nu o ascult in finala.

    • Călin spune:

      na, cam așa se întâmplă la minunile astea de show-uri la care votează publicul. lumea se atașează de un anumit personaj și votează în virtutea inerției, aproape nici nu mai contează prestațiile. ceea ce e o tâmpenie.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

