Am devenit cam leneș de o vreme încoace, dar asta se datorează în primul rând temperaturilor cam mari, nu tocmai pe gustul meu. Într-un limbaj mai puțin ortodox, s-ar zice că sufăr de fleșcăiala de vară, când singurul gând care îmi bântuie cutia craniană e legat de găsirea unei modalități cât mai rapide de evadare dintre betoane și fugit undeva la munte.

Trecând la muzică, azi m-am oprit la The Dream Syndicate, o trupă de rock alternativ din Statele Unite ce nu a mai fost pe aici. Cel de-al doilea album al lor, botezat The Days of Wine and Roses, a fost înregistrat în septembrie 1992, fiind lansat în cursul aceluiași an. Din cele nouă piese incluse pe versiunea originală a albumului am să vă invit să ascultați cinci, acestea fiind în ordine Tell Me When It’s Over, That’s What You Always Say, Then She Remembers, Too Little Too Late și The Days of Wine and Roses.

sursa: youtube (user – walkingupsidedown)

sursa: youtube (user – walkingupsidedown)

sursa: youtube (user – vittorockful)

sursa: youtube (user – walkingupsidedown)

sursa: youtube (user – Brian Eno)

 

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

