Iar am luat-o în freză cu baladele aseară, asta însemnând că iar nu au fost, iar eu nu am nici cea mai vagă idee de ce. Așa că nu pot decât să îmi cer scuze că v-am indus în eroare încă o dată, dar până la urmă sunt niște lucruri pe care nu-s eu cel care le controlează.

Iar pentru această dimineață, că tot am ajuns la piesa cu numărul 200 dintre cele 1000 pe care le avem de parcurs, m-am oprit la ceva ce nu prea are nevoie de nici un fel de prezentare: Sweet Home Alabama cu Lynyrd Skynyrd.

sursa: youtube (user – Kanal von nanohacker)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

