fotbal, tenis și garnitură rock

Posted: 24/06/2014 by Călin in muzici amestecate
Etichete:, , , , , , , , , ,

Știu, mă declar mereu un ne-microbist convins, dar am servit la fotbal de când a început balamucul din Brazilia cât nu am servit în ultimii 10 ani la un loc. Și nu pentru că m-aș da eu de ceasul morții să câștige echipa X sau echipa Y, da-i tare fain când câte o echipă din aia cu aere, cum sunt Spania sau Italia, o ia pe coajă de la o echipă micuță, aparent fără nici o șansă, cum sunt Chile sau Costa Rica. Și mă mai uit pentru mexicani, o echipă fără vedete sclipicioase, dar care funcționează ca o adevărată echipă.

Prin urmare, în weekend-ul ce a veni voi avea fotbal pe pâine. Va mai fi și ceva Wimbledon, care a picat tare prost anul ăsta, adică fix în perioada campionatului din Brazilia. Și pentru că atunci când e să se întâmple lucruri, vin pe bandă rulantă, în 28 și 29 se întâmplă în Cluj, mai exact fix în buricul lui, adică în Piața Unirii, We Are Rocking The City. Adică într-un final s-a decis și Clujul să aibă un festival rock, iar la această primă ediție vor veni, printre alții, Alternosfera, Altar, Grimus, Mozart Rocks, Les Elephants Bizzares, Kumm, Roadkill Soda, Trooper, Luna Amara, Diamonds are Forever, Sky Swallows Challenger, Theory Of The Mind, Masterpiece (Metallica Tribute). Unde se va întâmpla v-am zis, v-am zis și cine va urca pe scenă, ce nu v-am zis până acum e că intrarea e liberă și că ora de începere este 18. Se vor mai întâmpla și alte lucruri pe durata acestui festival, cum ar fi workshop-uri, street art, skate park,bike show, artă urbană neconvențională, adventure, water wars, proiecții de filme, astfel că fiecare are de unde alege ceea ce-i place.

sursa: youtube (user – AlternosferaOfficial)

sursa: youtube (user – ALTAR Romania)

sursa: youtube (user – grimusworld)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

