Într-o vreme am început o sumară trecere în revistă a numelor din muzica australiană, care nu este tocmai cunoscută pe la noi. Am început-o și din nu știu ce motive am lăsat-o baltă, dar azi mergem mai departe exact de unde am lăsat-o, adică fix de la litera J, sărim peste K, unde nu am găsit nimic deosebit, și ne vom opri la M. Și îi găsiți mai jos pe Jakarta Criers, Jet, The Jezabels, Jinja Safari, The Living End (pe care i-am mai avut azi o dată), Mental As Anything și Midnight Oil (care și ei au fost acum câteva zile pe aici).

sursa: youtube (user – jakartacriersvideo)

sursa: youtube (user – jetband)

sursa: youtube (user – The Jezabels)

sursa: youtube (user – SgtPoodleSlayer’s channel)

sursa: youtube (user – Warner Bros Records)

sursa: youtube (user – TheGianfry77)

sursa: youtube (user – MidnightOilVEVO)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

