Știu că am zis că azi probabil nu va mai fi nimic pe aici, dar din cauză de vreme nicicum (adică ploaie, ploaie și iar ploaie) m-am răzgândit și mi-am zis că ar fi tare frumos să ascultăm împreună câteva piese de pe albumul Push the Sky Away. Acesta e cel de-al cincisprezecelea album de studio al trupei australiene de rock alternativ Nick Cave and the Bad Seeds și a fost lansat în februarie 2013. Nu voi face o cronică a albumului pentru că nu am cum, deoarece și eu îl ascult azi în premieră. Astfel că nu îmi rămâne decât să las muzica să vorbească.

sursa: youtube (user – Nick Cave & The Bad Seeds)

sursa: youtube (user – Nick Cave & The Bad Seeds)

sursa: youtube (user – Nick Cave & The Bad Seeds)

sursa: youtube (user – awake352)

sursa: youtube (user – Nick Cave & The Bad Seeds)

sursa: youtube (user – Nick Cave & The Bad Seeds)

sursa: youtube (user – Nick Cave & The Bad Seeds)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

