Dar chiar n-am chef, pur și simplu. Chiar dacă ai noștri nu s-au făcut de cacao anul ăsta. Și chiar dacă pe scenă apare și o ea cu voce de ea și cu barbă de el. Că, vezi Doamne, toleranță și alte cele. Apăi sunt destul de tolerant de felul meu, dar parcă îmi place să știu ce am în față, ori în cazul reprezentantei/reprezentantului Austriei nu am habar. Vocea și toaleta ar zice că e o ea, dar barba nu zice defel același lucru. Iar să fii totuși o ea și să te cheme Cârnat (că Wurst fix asta înseamnă) e puțin bizar. Asta ca să mă exprim delicat. Și la cât de toleranți ipocriți suntem, nici nu m-aș foarte mira să câștige taman respectivul/respectiva, pentru că suntem ăi mai toleranți dintre toți toleranții care au fost inventați și suntem cei mai mari iubitori ai comunității LGBT. Asta chiar dacă sunt piese mult mai bune în concurs, cum ar fi cele ale reprezentanților Norvegiei și Sloveniei; asta ca să zic numai două, chit că-s mai multe.

Prin urmare, fără eurovisioane, pentru că oricum parodia asta de concurs nu merită efortul. Și dacă-i fără marele concurs mare, să fie cu albumul de debut al trupei canadiene Arcade Fire, album lansat în 2004 și botezat Funeral, de pe care vă invit să ascultați 6 piese din totalul de 10.

sursa: youtube (user – Dick Rutan)

sursa: youtube (user – ArcadeFireVEVO)

sursa: youtube (user – Dick Rutan)

sursa: youtube (user – Dick Rutan)

sursa: youtube (user – BrainOrgasM)

sursa: youtube (user – ArcadeFireVEVO)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

