Fincă niște unii simt nevoia să își înceapă mai toate postările cu pentru că; și asta nu pentru că ar avea ei ceva interesant de spus, dar li se pare probabil că acel pentru că transformă spusele lor, oricât de banale sau stupide ar fi ele, în ceva nemaivăzut și nemaiauzit, că le-ar metamorfoza ca prin farmec în ceva plin de savoare sau de sens; numai că e fix pe dos, acel pentru că nu denotă decât lipsă de originalitate și de idei la greu. Fincă am spus ieri că îmi voi începe postarea de azi cu fincă tocmai din cauza lui pentru că. Fincă cerul e albastru, nu verde, fincă Băse nu-i Obama și nici Ilici, Dalai Lama. Și fincă, răscolind cd-urile și dvd-urile din dotare, mi-au picat ochii pe unul pe care scria „Banzai!”, primit în urmă cu vreo doi ani de la un om fain și pe care-s mai multe piese fix cu trupa de mai jos. Și știu că nu se scrie fincă, dar așa am avut eu chef să scriu. Fincă d-aia. 😆

sursa: youtube (user – mrtamberineman123)

 

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

