classic rock 42Ar fi trebuit să fie marţi, dar le-am cam dat ordinea peste cap săptămâna asta, aşa că a fost topul cu muzică românească marţi, iar cel cu rock clasic e doar azi. Cum s-a votat la precedenta ediţie se poate vedea din imaginea alăturată, aşa că nu voi insista pe clasament, oprindu-mă doar la locul 3, unde a fost din nou egalitate. Iar dacă a fost egalitate, a trebuit să aleg eu dintre Rainbow şi Rolling Stones, şi am optat pentru Rainbow, care vor merge mai departe împreună cu primele două clasate.

La propuneri nu am stat grozav, am avut una singură, lăsată de Ale, astfel că a trebuit să vin eu cu o a doua propunere, şi m-am oprit la o piesă cu Electric Light Orchestra. Care-s cele cinci piese ale ediţiei din această săptămână puteţi vedea ceva mai jos, iar sub listă veţi găsi videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor.

Voturile şi propunerile voastre le aştept prin comentarii la această postare până în data de 13 aprilie (e mai scurt intervalul de timp decât de obicei, dar vom reveni la ordinea obişnuită la următoarea ediţie). Iar voturile vă reamintesc că trebuie să includă 3 piese, cele care vă plac cel mai mult, puse în ordinea în care vă plac (de exeemplu: 1. piesa X; 2. piesa Y; 3. piesa Z). Cam asta a fost pentru azi, de acum nu îmi rămâne decât să vă las în compania muzicii.

  • Led Zeppelin – When The Levee Breaks
  • Creedence Clearwater Revival – Born On The Bayou
  • Rainbow – The Temple Of The King
  • Electric Light Orchestra – Don’t Bring Me Down
  • The Moody Blues – The Day We Meet Again

sursa: youtube (user – MrCrazeeMusic)

sursa: youtube (user – masterofacdcsuckaS)

sursa: youtube (user – easylyricsorg7140)

sursa: youtube (user – ELOVEVO)

sursa: youtube (user – Moody Jill)

 

 

Comentarii
  1. Ale spune:

    De la mine Rainbow, Led Zeppelin si Creedence, in ordinea asta. Si o propunere, ca tot nu prea sunt: Don McLean – American Pie

  2. caminegrus spune:

    Led Zeppelin, Rainbow si CCR

  3. Crisa spune:

    matinal votez cu :):
    1. The Moody Blues
    2. Electric Light Orchestra
    3. Rainbow

  4. 1. The Moody Blues
    2. Led Zeppelin
    3. Electric Light Orchestra

  5. Dan G spune:

    1. Led Zeppelin
    2. Creedance
    3. ELO

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

