Ieri mi-am cam luat liber și recunosc că principalul motiv pentru care nu am postat nimic a fost lenea ce m-a invadat. Și dacă nu am postat nimic ieri, trebuie să zic ceva astăzi despre Eric Clapton și Tracy Chapman, care au împlinit ieri 69, respectiv 50 de ani. De fapt nu voi zice mare lucru, pentru că am făcut-o cu alte ocazii, iar asta înseamnă că voi lăsa muzica să vorbească. Câte 3 piese cu fiecare dintre cei doi, poate nu neapărat cele mai cunoscute (în special în cazul lui Eric Clapton), dar nu se făcea să postez aceleași piese care au mai fost aici acum un an.

sursa: youtube (user – Atlantic Records)

sursa: youtube (user – musiccuts)

sursa: youtube (user – panthagirl)

sursa: youtube (user – Mark Parker)

sursa: youtube (user – cherubijntje)

sursa: youtube (user – tlhroolz2)

Comentarii
  1. Dan G spune:

    Niște meseriași! Mari! Amândoi!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

